کارشناس ارشد صنعت تولید آهن اسفنجی اعلام کرد:

نباید اجازه دهیم شر‌کتهای کوچک در حوزه صنعتی کشور تعطیل شود

نباید اجازه دهیم شر‌کتهای کوچک در حوزه صنعتی کشور تعطیل شود
کدخبر : 27303

کارشناس ارشد صنعت تولید آهن اسفنجی گفت: زمانی که شرکتهای صنعتی دچار مشکلاتی می‌شوند باید دولت و تمام دست‌اندرکاران تلاش کنند تا این شرکت ها هر چند کوچک تعطیل نشوند.

به گزارش رصد اقتصادی  و به نقل از ایراسین، علی خنجری در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد افزود: تاکنون برای توسعه صنایع مختلف کشور از جمله صنعت فولاد تلاش های زیادی انجام شده است و بسیاری از فعالان این عرصه برای سرپا ماندن شرکت‌های فعال در این حوزه تلاش های زیادی انجام داده اند. این کارشناس ارشد حوزه تولید آهن اسفنجی تاکید کرد: ما درصددیم تولید محصولات فولادی خود را در جهان افزایش دهیم و در این راستا نباید تولید محصولات آهن اسفنجی را در کشور نادیده بگیریم.

 خنجری افزود: متاسفانه به علت نبودن قراضه هم اکنون این مسئله صنعت فولاد کشور را تهدید می‌کند و بخش خصوصی برای تامین برای این محصول اهتمام ویژه‌ای داشته باشد. کارشناس ارشد حوزه تولید آهن اسفنجی بیان کرد: توسعه صنعت کشور یک ضرورت انکارناپذیر است و همه باید برای توسعه صنایع مختلف از جمله صنعت فولاد کشور تلاش‌های خود را مضاعف کنیم.

همایش فرصت‌های سرمایه‌ گذاری در صنعت فولاد کشور روز یکم اسفندماه سال جاری با حضور کارشناسان و مدیران صنعت فولاد و معادن کشور در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه