میدکو

میدکو موفق به دریافت تندیس سیمین تعالی سازمانی شد

میدکو موفق به دریافت تندیس سیمین تعالی سازمانی شد
کدخبر : 27417

شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه ( میدکو) موفق شد در نوزدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی تندیس سیمین تعالی سازمانی در بازه امتیازی بالا (سطح دوم) را دریافت کند. امتیاز این شرکت در سال جاری پس از انجام اقدامات لازم و اصلاح و بهبود رویکردها با 36 نمره افزایش نسبت به سال گذشته به نمره 629 رسید.

به گزارش رصد اقتصادی: شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه ( میدکو) موفق شد در نوزدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی تندیس سیمین تعالی سازمانی در بازه امتیازی بالا (سطح دوم) را دریافت کند. امتیاز این شرکت در سال جاری پس از انجام اقدامات لازم و اصلاح و بهبود رویکردها با 36 نمره افزایش نسبت به سال گذشته به نمره 629 رسید.

در مراسم اعطای جوایز این دوره از جایزه ملی تعالی سازمانی، جناب آقای مهندس اشرف سمنانی (عضو هیات مدیره) به نمایندگی از طرف جناب آقای دکتر پورمند (مدیر عامل هلدینگ میدکو) تندیس و لوح تقدیر مربوط به این جایزه را دریافت نمودند.

همچنین در این مراسم سه شرکت زیرمجموعه میدکو در بخش ساخت و تولید تندیس دریافت کردند. بر اساس این گزارش شرکت فولاد سیرجان ایرانیان موفق به اخذ تندیس بلورین، شرکت  فرآوران زغال سنگ پابدانا  موفق به اخذ تندیس 4 ستاره و  شرکت فروسیلیس غرب پارس موفق به دریافت تندیس 3 ستاره شدند.

گفتنی است نوزدهمین همایش اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی روز سه شنبه 3 اسفندماه 1400  توسط سازمان مدیریت صنعتی و با حضور مقامات دولتی، مدیران ارشد سازمان‌ها، چهره های علمی و متخصصان این حوزه در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه