مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه با تعالی سازمانی مستمر به دنبال سرآمدی در عرصه جهانی است

فولاد مبارکه با تعالی سازمانی مستمر به دنبال سرآمدی در عرصه جهانی است
کدخبر : 27422

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: رشد و تعالی سازمانی مستمر و مداوم با نگاه ملی و بین‌المللی از مهمترین اهداف شرکت فولاد مبارکه است تا با ارتقای بهره‌وری به سرآمدی در مقیاس جهانی دست پیدا کنیم.

به گزارش رصد اقتصادی: محمدیاسر طیب‌نیا ظهر امروز در حاشیه نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: مسیر تعالی یک مسیر بی‌انتها است و شرکت‌های پیشرو در این عرصه باید رشد و تعالی خود را به صورت مستمر و مداوم ادامه دهند.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه و شرکت‌های زیرمجموعه ما در همایش ملی جایزه ملی تعالی سازمانی حضوری چشم‌گیر داشتند و در دریافت بسیاری از جوایز این همایش نیز سهیم بودند.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: پیش از این، شرکت‌ها و صنایعی را داشتیم که در سال‌های گذشته در این مراسم حضور داشتند اما در سال‌های اخیر در این همایش مشارکت آن‌ها کمتر شده است.

طیب‌نیا ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه در این مسیر رشد و تعالی را برای خود ترسیم کرده تا با تولید پایدار بتواند به نقش محوری خود در صنعت فولاد کشور در مقیاس جهانی ادامه دهد.

وی تاکید کرد: رسیدن به جایگاه تراز جهانی یکی از اهداف مهم شرکت فولاد مبارکه است و برای دست‌یابی به این هدف ما باید فعالیت‌های خود را بیش از پیش توسعه دهیم و در این راستا با افزایش بهره‌وری به دنبال سرآمدی در مقیاس بین‌المللی هستیم.

وی اذعان داشت: در این مسیر به دنبال رقابت با رقبای جهانی هستیم و در ارزیابی‌های عملکرد شرکت فولاد مبارکه در رشد و توسعه پایدار دائمی شرکت برای دست‌یابی به تعالی سازمانی همیشه پیشرو بوده‌ایم.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه بیان کرد: امروز در جهان شرکت‌های پیشرو به صنعت سبز توجه جدی دارند و شرکت فولاد مبارکه در درجه نخست با نگاه ملی برنامه‌های توسعه خود را تعریف و به دنبال تحقق آن است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر برنامه برخی از شرکت‌ها در کشور با گردش مالی بالا یک نگاه بخشی و منطقه‌ای است اما شرکت فولاد مبارکه تاکنون ثابت کرده که نگاهش ملی و بین‌المللی است و در طرح‌های توسعه‌ای به وسعت ایران با نگاه به آمایش سرزمینی به تولید صنعت سبز و رعایت مسائل زیست محیطی توجه جدی دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در پایان تاکید کرد: در راستای تحقق توسعه پایدار و تعالی سازمانی شرکت فولاد مبارکه هم اکنون ۵۰ درصد آب مورد نیاز خود را از طریق بازگردانی و جمع‌آوری پساب‌های شهری تامین می‌کند و در دوره‌های مختلف سعی کردیم الگوی ملی بنگاه‌داری را در کشور برای توسعه پایدار به خوبی رعایت کنیم.

در نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی که امروز سه‌شنبه، سوم اسفندماه، در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، شرکت فولاد مبارکه موفق به دریافت تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه