شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق

دریافت لوح زرین ششمین همایش ملی کیفیت توسط شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق

دریافت لوح زرین ششمین همایش ملی کیفیت توسط شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق
کدخبر : 27698

“ششمین همایش ملی کیفیت” با رویکرد نقش کیفیت فراگیر در جلب رضایت حداکثری مشتریان، با هدف بهبود و توسعه مستمر کیفیت در فرآیندهای سازمانی و شناسایی واحدهای پیشرو و متعهد به کیفیت در صنایع داخلی و استراتژیک با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان توسعه و تجارت ایران در پاییز ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی ، همایش ملی کیفیت برای ارج نهادن به زحمات مدیران، کارشناسان و متخصصانی که به کیفیت بها داده و با خلاقیت و نوآوری در تولید محصول مرغوب یا ارائه خدمات ارزنده نقش داشته و به دنبال تأمین انتظارات مشتریان و کسب رضایت آن‌ها هستند، با ایجاد بستری علمی و آموزشی، به پایش کیفیت و مشتری مداری در سازمان‌ها می‌پردازد.

شاخص ها و معیارهای مدل ارزیابی :

در نحوه ارزیابی و امتیاز دهی همایش ملی کیفیت از منطق (RADAR) استفاده می شود. منطق RADAR یک چهارچوب ارزیابی پویا و قدرتمند است تا عملکرد سازمان را بصورت نظام مند مورد پرسش قرار دهد.

ضمن عرض تبریک به مدیرعامل محترم و همکاران گرامی، از زحمات تمامی عزیزانی که در مراحل مختلف و در چارچوب استراتژی و برنامه عملیاتی سازمان در راستای اهداف تعریف شده و تطابق با استانداردهای بین المللی تلاش نموده اند، تقدیر و تشکر می گردد.

 

 

روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه