سیمیدکو

اولین خانه هلال صنایع معدنی سنگان افتتاح شد

اولین خانه هلال صنایع معدنی سنگان افتتاح شد
کدخبر : 27844

با حضور مدیران منابع انسانی و بهره برداری سیمیدکو، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف اولین خانه هلال مناطق معدنی سنگان خواف در شرکت سیمیدکو افتتاح شد.

به گزارش رصد اقتصادی ، هدایتی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از افتتاح اولین خانه هلال صنایع معدنی سنگان خبر داد و گفت: تقویت خانه های هلال در این منطقه سبب آمادگی بیشتر و توانمندسازی بیشتر برای مقابله با آسیب ها و کاهش آسیب های ناشی از حوادث غیر مترقبه می شود.

روح الله درخشی مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی سیمیدکو نیز با اشاره به توانمندی و پتانسیل محموعه سیمیدکو در حوزه فعالیت ها و همکاری های مشترک با جمعیت هلال احمر افزود: جذب و سازماندهی اعضا و داوطلبان، ارائه آموزشهای همگانی کمکهای اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برای کاهش تلفات در حوادث و بلایا، توانمندسازی جوانان، دعوت و جذب خیرین داوطلب از عمده فعالیتهای خانه هلال سیمیدکو خواهد بود.

درخشی گفت: خانه هلال سیمیدکو می‌تواند دارای یک تیم امدادی با تجربه برای تحت پوشش قرار دادن حوادث باشد و زمینه مشارکت فعال داوطلبان در خدمات امدادی و بشر دوستانه را منطقه معدنی سنگان و فراتر از آن در سطح شهرستان فراهم کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه