امرایی ، مدیرعامل فولاد سنگان:

رکورد تولید در فولاد سنگان، بازهم شکسته شد

کدخبر : 27991

مدیرعامل فولاد سنگان، با اعلام این خبر افزود : همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت سیدالشهداء و گرامیداشت روز پاسدار، رکورد تولید روزانه گندله بازهم در فولاد سنگان شکسته شد.

به گزارش رصد اقتصادی ، امرایی افزود: فولاد سنگان توانست بالاترین میزان تولید روزانه گندله، در این شرکت را ثبت و بالاترین تولید روزانه گندله به میزان 18هزار و 457 تن تولید گردید.

مدیرعامل فولاد سنگان با اشاره به اینکه این رکورد بالاترین میزان تولید روزانه گندله از ابتدای راه‌اندازی تاکنون است، افزود: ظرفیت تولید کارخانه گندله‌سازی فولاد سنگان، سالانه ۵ میلیون تن است و میزان ظرفیت اسمی روزانه آن بیش از شانزده هزار تن در روز است که به لطف الهی و تلاش کارکنان پرتلاشمان، #توانستیم از ظرفیت تولید روزانه کارخانه نیز عبور کنیم.

امرایی در پایان خاطرنشان کرد : این موفقیت ها و رکوردهای متعدد را به همه آن هایی که دل در گروی توسعه،آبادانی و عزت این نظام مقدس دارند تبریک می گویم و با غرور و همت برخواسته از تلاش سربازان جبهه اقتصادی کشورمان، این موفقیت را به همکاران گروه فولاد مبارکه و عزیزان سخت کوشم در مجموعه فولاد سنگان تبریک و شادباش می گویم.

این شرکت در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توانسته علاوه بر تحقق شعار سال و فائق شدن بر مشکلات جاری ، گامی جدی در تامین به موقع و با کیفیت مواد اولیه صنعت فولاد بردارد./ روابط عمومی فولاد سنگان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه