با حضور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد صورت گرفت؛

نکوداشت روز درختکاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

نکوداشت روز درختکاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد
کدخبر : 27993

به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، به منظور نشر و گسترش فرهنگ کاشت درخت، مهندس انصاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در اقدامی نمادین یک اصله نهال درخت کاشت.

 به گزارش رصد اقتصادی  و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد طی آیینی که با حضور انصاری مدیرعامل و مدیران منطقه ویژه در پارک جنگلی منطقه ویژه برگزارگردید، مهندس انصاری با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت میلاد امام حسین (ع)، روز پاسدار و تجلیل از ایثارگران و جانبازان شاغل در منطقه ویژه اقتصادی لامرد بیان داشت: کاشت درخت علاوه بر اینکه اصلاحاتی در محیط زیست ایجاد می‌کند، موجب برکت در زندگی انسان‌ها خواهد بود.

وی با تاکید بر اهمیت درختکاری و ایجاد فضای سبز در محیط کار اظهار داشت: پیمانکار فضای سبز منطقه ویژه متعهد گردیده که در سطح حدود ۱۰۷ هزار مترمربع، کاشت حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ اصله نهال درخت و درختچه مطابق نقشه ها، طرح کاشت،جزئیات اجرایی، مشخصات فنی و روش نگهداری فضای سبز طی۲ سال در سطح منطقه ویژه ایجاد کند. در پایان نیز معاون اجرایی منطقه ویژه، مدیران بهره برداری و HSEE ضمن تقدیر از تلاش های همکاران در گسترش، توسعه و نگهداری فضای سبز، هر یک اقدام به غرس یک اصله نهال درخت در پارک جنگلی منطقه ویژه کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه