به همت شرکت فولاد هرمزگان اجرا شد:

آغاز طرح های توسعه ای با هدف اشتغال زایی و رونق اقتصادی استان

آغاز طرح های توسعه ای با هدف اشتغال زایی و رونق اقتصادی استان
کدخبر : 28034

مدیرعامل فولاد هرمزگان از تداوم طرح های توسعه ای این شرکت با هدف اشتغال زایی و رونق اقتصادی در سطح استان هرمزگان آغاز شد.

سمیرا عسگری خبرنگار رصد اقتصادی؛ معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: از وزارت صمت کمال تشکر را دارم که در راستای بسترسازی این کنفرانس و تمام مسائل از صنعت فولاد حمایت و تلاش کردند.

وی افزود: ما در شرکت فولاد هرمزگان در حوزه های علمی همواره مصمم هستیم به سمت تکنولوژی های روز دنیا و لبه آن حرکت کنیم بر همین اساس برگزاری کنفرانس امروز با هدف همدلی و همراهی و استفاده از نظرات نخبگان و متخصصان این حوزه  برگزار می شود.

معروفخانی تصریح کرد: ما در تمام عرصه ها از جمله شناسایی نخبگان صنعت فولاد و برگزاری این همایش فراخوان مقالات علمی را در دستور کار قرار داده و بر همین اساس ۷۰  نخبه در آموزشگاههای فرزانگان  و تیزهوشان استان هرمزگان که آماده شرکت در کنکور سراسری هستند را با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش شناسایی شده و به مدت یک ماه در باشگاه فرهنگیان استان تهران اسکان داده شده اند تا زیر نظر اساتید مجرب تربیت شده تا در دانشگاه های صنعتی بارز تحصیل و برای صنعت فولاد استان هرمزگان افتخارآفرین شوند.

وی افزود: شرکت فولاد هرمزگان در تمام عرصه ها از جمله تربیت نیروی انسانی نخبه و استفاده از ظرفیتهای استانی پیشگام بوده و  فعالیت مثمر ثمر دارد.  بر همین اساس امسال موفق به دریافت تندیس بلورین به همت و تلاش کارگران و مسئولین شرکت  شدیم. همچنین کسب محصول برتر در جشنواره شهید رجایی، دریافت تندیس مشتری مداری، نشان ارتباط موثر با ذینفعان و چندین تندیس و نشان دیگر توسط این شرکت به دست آمد.

معروفخانی عنوان کرد: همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ملت ایران شرکت فولاد هرمزگان به همت و تلاش دکتر طیب نیا ، مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان موفق به اجرای ۴ طرح کلیدی و مهم در سطح استان  شد. احیای ۵۰۰ هزار تنی فولاد هرمزگان، افزایش ذخایر۳۰ هزار تنی آهن اسفنجی و خریداری ۵۱ درصد از سهام شرکت ستاره سیمین از جمله این پروژه هاست همچنین با سرمایه‌گذاری بیش از۱۰ هزار میلیارد تومان ظرف چند ماه آینده شاهد راه اندازی نبرد گرم با ظرفیت تولیدی  ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن  خواهیم بود. 

وی خاطرنشان کرد: شرکت فولاد هرمزگان ضمن پیش رو  بودن در طرح‌های توسعه‌ای طی سال آینده پروژه ها را تکمیل و پس از سی ماه زمان راه اندازی می کند که پیش بینی می شود بالای ۲۵۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شوند.

مدیرعامل فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: در شرکت ستاره سیمین که برای ۱۰ میلیون تن تولید خام پیش بینی شده است طرح های توسعه ای طی چند ماه آینده همچون فولاد سازی ۳ میلیون تنی راه اندازی خواهد شد.طرح های توسعه فولاد هرمزگان در کنار آب های آزاد مزایای بومی و استانی را دوچندان می‌کند چرا که اشتغال زایی و توسعه اقتصادی استان را رونق خواهد داد.

 

خبرنگار: سمیرا عسگری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه