مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خبر داد:

ثبت رکورد تولید ۳ هزار تن آهن اسفنجی

ثبت رکورد تولید ۳ هزار تن آهن اسفنجی
کدخبر : 28108

معروفخانی از تولید ۳ هزار تن آهن اسفنجی به‌همت کارگران و مدیران زحمتکش شرکت فولاد هرمزگان طی چند روز گذشته به عنوان یک رکورد جدید خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی: معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، در آیین اختتامیه دومین کنفرانس بین المللی فولاد سازی و ریخته گری مداوم گفت:  ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهندس جعفری معاون وزیر صمت و مدیرعامل مترو و دکتر نبوی مشاور محترم وزیر و دستیار ویژه وزیر صمت و ریاست هیئت مدیره شرکت مبارکه دارم.

وی افزود: تقریباً ۱۰ ماه از اعتماد دکتر جعفری برای خدمتگزاری به فولاد هرمزگان گذشت و اکنون افتخار دارم که در این مدت اتفاقات بزرگی رقم بزنم. پس از ۱۱ سال فعالیت شرکت فولاد هرمزگان چهار طرح توزیع در دهه فجر  اجرا شد این طرح ها شامل احیای نهصد هزار تنی و مخازن ۳۰ هزار تنی آهن اسفنجی، گاز های  صنعتی و احیای یک میلیون و ۷۲۳ هزار تن تولید درشرکت ستاره سیمین است که ظرف دو سه ماه آینده نبرد گرم ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تنی فولاد هرمزگان آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان عنوان کرد: بی شک ثبت رکورد های کم نظیر در مدت  ۱۰ ماه گذشته نبوده است مگر به همت و تلاش کارگردان مسئولان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان بر این اساس ثبت رکورد ۳۰۰۰ تن تولید آهن اسفنجی از جمله این افتخارات است.

وی افزود: از لحاظ درآمدی در مدت ۱۰ ماه معادل هشت سال گذشته فعالیت شرکت فولاد هرمزگان  سود به دست آمد چنانکه در سوت ویژه ۸۶ درصد نسبت به ۱۱ ماه سال گذشته افزایش و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این رقم به ۹۰ درصد ارتقا یابد. 

معروفخانی عنوان: شرکت فولاد هرمزگان نه‌تنها به بحث تخصصی و تولیدات فولادی می پردازد بلکه در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود توانسته است در مدت ۱۰ ماه گذشته ۵ هزار یتیم هرمزگانی را تحت پوشش قرار دهد حمایت و پشتیبانی از هیئت های ورزشی استان هرمزگان و تامین اکسیژن به صورت رایگان در بیمارستان‌های استان و تهیه و تولید ماسک های درمانی از جمله این اقدامات است.

 وی خاطرنشان کرد: همچنین هفتاد نخبه هرمزگانی که در مدارس تیزهوشان و فرزانگان تحصیل کرده بودند تحت پوشش قرار گرفته به عنوان بورسیه تحصیلی در تهران و اردوگاه شهید باهنر اسکان داده شدند تا به صورت یک ماه از اساتید مجرب کنکوری استفاده کنند و این عزیزان در دانشگاه‌های برتر کشور تحصیل تا در آینده به استان محروم خودشان خدمت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه