رئیس هیئت مدیره ایمیدرو در آیین اختتامیه کنفرانس فولادسازی و فراگیری عنوان کرد:

لزوم ارتقاء دانش فنی برای بهره وری صنعت فولاد کشور

لزوم ارتقاء دانش فنی برای بهره وری صنعت فولاد کشور
کدخبر : 28109

​ جعفری گفت: برای افزایش بهره وری باید به دانش روز مسلط شد و تسلط به دانش روز نیازمند پژوهش و فناوری است این مهم موجب افزایش بهره وری صنعت فولاد کشور می‌شود.

سمیرا عسگری خبرنگار رصد اقتصادی:  مهندس جعفری رئیس هیئت مدیره ایمیدرو،  همزمان برگزار آیین اختتامیه دومین کنفرانس بین‌المللی و فولادسازی و ریخته گری مداوم در کشور شاهد برگزاری کنفرانس های عمومی هستیم اما کنفرانس های تخصصی کمتر برگزار می شود چرا که این گرده ها موجب می گردد در زنجیره های بخش معدن از بالادست گرفته تا پایین دست استفاده بهینه کرده و تکنولوژی های روز معرفی شود.

 وی افزود:  همچنین با به دست آوردن اطلاعات فنی از برگزاری کنفرانس های تخصصی قیمت‌های تمام شده محصولات کاهش خواهد یافت بر همین اساس باید حوزه پژوهش و فناوری را با برگزاری کنفرانس ها و تبادل دانش تقویت کنیم قطعاً مرز اقتصادی بین همه پروژه‌های اقتصادی نزدیک شده است که ما برای به دست آوردن المان های اقتصادی کاری در یک پروژه و زنجیره باید بهره‌وری را افزایش داد.

 جعفری تصریح کرد:  برای افزایش بهره وری باید به دانش روز مسلط شد و تسلط به دانش روز نیازمند پژوهش و فناوری است این امر موجب کاهش قیمت تمام شده محصول و افزایش بهره وری و امکان رقابت پذیری  می شود 

 گفتنی است بخش معدن و صنایع معدنی بسیار مهم است و امروز پیش‌بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۴حدود ۵۵ میلیون تن ظرفیت تولید فولاد را داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز باید به سمت تخصصی کردن کار و استفاده از دانش روز حرکت کرده و در همین راستا از تمام تلاش ها و زحمات مدیران مسئولان و کارگران شرکت فولاد هرمزگان کمال تشکر را دارم که به این مهم توجه داشته و در این مسیر حرکت می کنند.

 

خبرنگار: سمیرا عسگری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه