مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان:

فولاد خراسان در راستای مسئولیت اجتماعی خود همه توانش را برای نشابور، فیروزه و زبرخان به کار گرفته است

کدخبر : 28471

کسری غفوری، در آیین آغاز پروژه تکمیل شبکه فاضلاب شهر نیشابور و احداث تصفیه‌خانه پساب شهری با بیان این که فولاد خراسان یک شهروند حقوقی مسئولیت‌پذیر در کنار مردم و مسئولان نیشابور است، افزود: با حمایت وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی و «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و‌عشایر» این پروژه کم نظیر را اجرا خواهیم کرد.

به گزارش رصد اقتصادی ،مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان افزود: برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده‌ایم و همان‌طور که با همت همکاران پرتلاش‌مان در حوزه تولید فولاد کشور پویایی و درخشش مجتمع را حفظ کرده‌ و ارتقا داده‌ایم، در زمینه مسئولیت اجتماعی مان نیز با تمام توان در کنار مردم و مسئولان نیشابور هستیم.

 غفوری افزود: احداث تصفیه خانه ۴۰هزار متر مکعبی و تکمیل شبکه جمع آوری پساب نیشابور، در زمینه صیانت از ذخایر آبی دشت نیشابور اقدام ماندگاری خواهد بود و در طول زمان پیش‌بینی شده برای اجرا و بهره‌برداری تجاری از آن، علاوه بر ایجاد ۱۳۰۰ نفر شغل، میلیون‌ها متر مکعب آب صرفه‌جویی شده و برداشت از منابع زیرزمینی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

 غفوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر برداشت آب برای تولید فولاد از منابع زیرزمینی دشت نیشابور صفر شده است و با اجرای این پروژه، سایر صنایع و بهره‌برداران نیز از بازچرخانی آب در یک سیکل دوستدار محیط زیست منتفع خواهند شد و علاوه بر آن، شهروندان نیشابوری نیز از شبکه فاصلاب مدرن شهری بهره‌مند می شوند.

 مدیرعامل فولاد خراسان از حمایت نمایندگان نیشابور درمجلس، فرماندار، شرکت آب‌و‌فاضلاب استان و شهرستان، مدیران حاکمیتی و اداری شهر برای نقش‌آفرینی در شروع به اجرای این پروژه صمیمانه قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه