در عمل به مسئولیت های اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی لامرد و با همت بلند پیمانکاران و همراهی نیروهای جهادی صورت گرفت:

آغاز عملیات احداث دو واحد مسکونی در روستای مجاور منطقه ویژه

آغاز عملیات احداث دو واحد مسکونی در روستای مجاور منطقه ویژه
کدخبر : 28513

پس از بارندگی‌های سیل‌آسا در لامرد و وارد کردن خسارات به منازل مسکونی روستاییان مجاور، با تاکیدات مدیر عامل منطقه ویژه احداث دو باب منزل مسکونی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، عملیات احداث دو واحد مسکونی در روستای مجاور که به پیشنهاد و همت بلند پیمانکاران فعال در منطقه ویژه لامرد شکل گرفته بود، با همراهی نیروهای جهادی آتش به اختیار لامرد و مهر آغاز شد.

در پی بارندگی های سیل آسا در لامرد و خسارت به مردم، منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تعهد به مسئولیت اجتماعی، با بسیج امکانات و ماشین آلات در جهت کمک به مردم و روستاهای همجوار گام برداشت.

پس از بارندگی ها، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به همراه پیمانکاران ضمن بازدید میدانی از روستای چاه شور، از نزدیک با مشکلات و چالش های مردم آشنا شدند. دو واحد مسکونی به طور جدی آسیب دیده بودند که امکان اسکان وجود نداشت. در حضور مدیر عامل، پیمانکاران منیع الطبع منطقه ویژه، ایده و طرح احداث دو واحد مسکونی برای سیل زدگان مطرح کردند.

با تاکیدات ویژه انصاری مدیر عامل، احداث این واحدهای مسکونی در اولویت برنامه ها قرار گرفت. نیروهای فنی و زیرساخت وارد عمل شده و مقدمات اجرایی کردن این پروژه را  رقم زدند.

با  شروع عملیات احداث این دو بنا جهادی ها (جهادگران آتش به اختیار لامرد و مهر) هم پای کار آمدند و همه ظرفیت این مجموعه جهادی را برای احداث بناهای مسکونی آسیب دیده از سیل به کار گرفتند.

لازم به ذکر است با افزایش حجم سرمایه گذاری ها در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، پیمانکاران متعدد و ماشین آلات قابل توجهی وارد منطقه شدند که این مهم موجب پویایی و تحرک بیشتر و ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات و عمل به مسئولیتهای اجتماعی ایجاد کرد.

 با همکاری و هماهنگی خوبی که جهادی ها با مجموعه منطقه ویژه اقتصادی لامرد دارند به زودی شاهد افتتاح این دو پروژه مسکونی خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه