برای دومین سال متوالی در شرکت فولاد سفیددشت صورت گرفت؛

تولید ۸۰۲ هزار تن آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم

تولید ۸۰۲ هزار تن آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم
کدخبر : 29015

مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت با اشاره به تولید ۸۰۲ هزار تن آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم این شرکت در سال ۱۴۰۰ گفت: با تولید این میزان محصول، ضمن تحقق برنامه تولید سالیانه، برای دومین بار و به صورت متوالی موفق شدیم به ظرفیت اسمی واحد نیز دست یابیم.

به گزارش رصد اقتصادی ، ایمان سلیمانی با اشاره به وجود موانع جدی بر سر راه تولید در سال ۱۴۰۰ از قبیل محدودیت های انرژی، تصریح کرد: با توجه به قابل پیش بینی بودن محدودیت های انرژی، در ابتدای سال گذشته، دست یابی به برنامه تولید و ظرفیت اسمی دشوار و حتی غیرممکن به نظر می رسید؛ اما با اتکا به یاری خداوند و همچنین امید به روحیه پرتلاش و همکاری میان کارکنان و پیمانکاران شرکت به عنوان مهم ترین سرمایه های هر واحد تولیدی، توانستیم از این مرحله با سربلندی عبور کنیم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: علاوه بر اهمیت تولید کمی، تولید ایمن و بدون حادثه نیز همواره سرلوحه مدیریت و کارکنان شرکت فولاد سفیددشت بوده که به لطف خدا و رعایت دستورالعمل ها سال گذشته را بدون حادثه سپری کردیم.

وی با تقدیر از حمایت های سهام داران، مدیران و همچنین زحمات کارکنان، پیمانکاران و تأمین کنندگان، ابراز امیدواری کرد موفقیت های بزرگترین واحد صنعتی استان در سال ((تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین)) تداوم یابد.

پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۱ درصدی پروژه ساخت واحد فولادسازی و ریخته گری

علی بابایی، مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت نیز با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۱ درصدی پروژه ساخت واحد فولادسازی و ریخته گری اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید اشتغال آفرین در سال جاری و با حمایت های سازمان ایمیدرو و شرکت فولاد مبارکه، همچنین با توجه به تلاش مضاعف پیمانکاران پروژه در جهت تأمین تجهیزات و ادوات موردنیاز پروژه طی ماه های گذشته، دست یابی به اولین ذوب فولاد در مرحله پیش راه اندازی در سال ۱۴۰۱ میسر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به پیشرفت ۹۸ درصدی واحد اکسیژن شرکت، در آینده نزدیک با حضور نمایندگان شرکت های صاحب تکنولوژی، بهره برداری آزمایشی از این واحد نیز آغاز خواهد شد. مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت در پایان ابراز امیدواری کرد که با تکمیل پروژه تصفیه خانه مرکزی و مخازن ذخیره آهن اسفنجی و با توجه به آماده به کاری پست ۴۰۰ کیلوولت شرکت در کمترین زمان ممکن، شاهد راه اندازی رسمی و تولید پایدار واحد فولادسازی و ریخته گری باشیم

 

روابط عمومی شرکت فولاد سفیددشت


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه