فولاد خوزستان

پیام تبریک مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت صعود غرورآفرین تیم فولاد به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا

پیام تبریک مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت صعود غرورآفرین تیم فولاد به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا
کدخبر : 29957

فولادمردان خطه ی شهیدپرور استان خوزستان با ‌‎پیروزی ارزشمند خود در برابر تیم الغرافه قطر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، باری دیگر ثابت کردند با همدلی، وحدت و تلاش یکپارچه می توانند قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کنند.

بنام خداوند بخشنده و مهربان

فرزندان شجاع خوزستان در شب پر برکت قدر و با تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) جانانه در برابر تیم قطری جنگیدند و توانستند با پیروزی در مقابل این تیم به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کنند؛ به تمامی فولادمردان که افتخاری بزرگ برای پایتخت جنگ تحمیلی رقم زدند، خداقوت عرض می کنم.

یقینا صعود مقتدرانه تیم فولاد خوزستان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نشان از تلاش و پشتکار بازیکنان و برنامه ریزی کادر فنی و درایت مدیریت ارشد و تمامی ارکان باشگاه و البته حمایت بی دریغ هواداران خونگرم و کارکنان تلاشگر مجموعه فولاد خوزستان دارد.

شایسته است این پیروزی شکوهمند و صعود غرورآفرین را به تمامی دست اندرکاران در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد، هواداران خونگرم، کارکنان تلاشگر و خانواده بزرگ فولاد خوزستان و همچنین مردم شهیدپرور استان خوزستان تبریک عرض نموده و امیدوارم با عنایت خداوند متعال و با تلاش، همدلی و همت مثال زدنی فولادمردان شاهد پیروزی های پی در پی و موفقیت های بزرگ در آینده باشیم.

 

امین ابراهیمی

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه