ذوب آهن اصفهان

نشست تعاملی مسئولین ذوب آهن اصفهان با شورای شهر و شهردار مینادشت

نشست تعاملی مسئولین ذوب آهن اصفهان با شورای شهر و شهردار مینادشت
کدخبر : 29960

مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در ادامه جلسات تعاملی با مسئولین منطقه، با شهردار و اعضاء شورای شهر مینادشت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رصداقتصادی، مهندس رخصتی در این دیدار، تعامل و هم افزایی با منطقه را یکی از اولویت های اصلی ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی دانست و گفت: این مجتمع عظیم صنعتی از زمان تاسیس تا کنون خدمات گوناگونی به جامعه به ویژه منطقه ارائه داده است و از نظر مدیریت این شرکت، هرگونه فعالیت و مشارکت در منطقه باعث ارتقاء موقعیت شرکت می شود .

شهردار و اعضای شورای شهر مینادشت نیز در این جلسه، خواستار افزایش فعالیت های مشارکتی فرهنگی و عمرانی شدند و بر ضرورت تداوم پروژه های زیست محیطی در ذوب آهن اصفهان تاکید کردند.

 

در این جلسه در خصوص مباحثی همچون پروژه انتقال پساب شهرهای اطراف به ذوب آهن اصفهان و همچنین فعالیت های مشترک در جهت توسعه فضای سبز بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است اجرای شبکه فاضلاب مینادشت با سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۹۷ در راستای مسئولیت های اجتماعی و با هدف برخورداری مردم این منطقه از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب و استفاده مجدد از پساب، عملیاتی شد و هم اکنون در این شهرها انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه