جانشین مدیر مجتمع معدنی چادرملو:

افزایش تولید چادرملو مدیون تلاش کارگران و مهندسان است

افزایش تولید چادرملو مدیون تلاش کارگران و مهندسان است
کدخبر : 30081

جانشین مدیر مجتمع معدنی چادرملو گفت : افزایش تولید و شکستن رکوردهای پی درپی مدیون راهنمایی مدیریت محترم و تلاش های کارگران و مهندسان است.

به گزارش رصد اقتصادی ، مهندس شاه کرمی جانشین مدیر مجتمع معدنی چادرملو در بازدید خبرنگاران رسانه های گروهی کشور ضمن تشریح نقش و جایگاه معدن چادرملو در تامین مواد اولیه واحدهای فولاد سازی کشور افزود: ِنچه که در سال گذشته در این مجتمع معدنی روی داد اتفاقی کم نظیر در راندمان تولید بود .

وی افزود با وجود گذشت بیش از ۲۰ سال از فعالیت واحدهای فرآوری سنگ آهن در این مجتمع،  ظرف ۲ سال ۲ و نیم میلیون تن افزایش تولید در ۵ خط فعال داشته ایم که رکوردی بی نظیر در بین واحدهای مشابه است.  شاه کرمی تصریح کرد این موفقیت مرهون تلاش بی وقفه کارکنان و کارگران سخت کوش معدن و حمایت‌های بی دریغ و انگیزه بخشی مدیر عامل محترم بوده است. 

در ادامه این بازدید غلامرضا صحرایی مدیر  معدن سنگ آهن چادرملو در حاشیه بازدید خبرنگاران از مجتمع چادرملو اظهار کرد:   در حال حاضر ما در توده شمالی و جنوبی استخراج داریم و معدن در سه شیف کار می کند و در این رویکرد کاری ما روزانه حداقل ۱۶۰ هزار تن سنگ آهن و باطله استخراج می‌کنیم که حدود ۵ میلیون تن در ماه است و ما برنامه داریم که امسال مجموع استخراج سنگ آهن و باطله برداری  را به حدود ۶۱ میلیون تن برسانیم.

صحرایی با بیان اینکه معدن چادرملو مثل معادن بزرگ دیگر جهان مکانیزه است تصریح کرد: تمام تجهیزات ما به سیستم هوشمند معدنکاری مجهز است که یک شرکت دانش بنیان دیسپچینگ آن را اجرا کرده و تمام دستگاه های ما در اتاق کنترل مانیتور می شوند و مانتیورینگ تمام تجهیزات از نظر حمل بار، نوع بار کیفیت بار، ایمنی دستگاه ها و تجهیزات حتی سرویس نگهداری دستگاه ها به صورت لحظه ای و گزارش های ماهیانه و سالیانه ثبت و به مدیرت ها اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما به دنبال اکتشافات تکمیلی در معادن اطراف چادرملو هستیم تا بتوانیم ذخیره و عمر معدن را افزایش دهیم از این رو در حال حاضر شرکت چادرملو اقدام به تهیه ۸ دستگاه حفاری عمیق  تا  ۲۵۰۰ متر نموده است که ۶ دستگاه آن هم اکنون در فعالیت هستند .  تا بتوانیم اکتشافات تکمیلی را در جهت افزایش ذخیره معدن و همچنین ذخایر جدید را شناسایی کنیم.

صحرایی تاکید کرد: ما در شرکت همچنین از معادن اطراف سنگ هایی که مناسب و باکیفیت باشند را خریداری می‌کنیم  تا بتوانیم ریکاوری خوبی داشته باشیم از این رو دنبال این هستیم تا با توجه به هزینه های صورت گرفته در این مجموعه بتوانیم در پایداری و افزایش عمر معدن اقدامات مهمی را انجام دهیم.

صحرایی با بیان اینکه ذخیره فعلی معدن چادرملو حدود ۲ تا ۳ سال دیگر جوابگو است اظهار کرد:  انشاالله با راه‌اندازی معدن D19  تا سال ۱۴۰۳  به ذخایر بیشتری دست پیدا کنیم

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه