مدیرعامل گهرزمین؛

با انتقال آب به مناطق خشک، خشنودی مقام معظم رهبری را فراهم کنیم

با انتقال آب به مناطق خشک، خشنودی مقام معظم رهبری را فراهم کنیم
کدخبر : 30587

گهرزمین با مشارکت در معدن جانجا و انتقال آب به مناطق خشک کشور موجب خشنودی مقام معظم رهبری می شود .

به گزارش رصد اقتصادی ،  صبح امروز جلسه شورای معاونین و مدیران گهرزمین با حضور مدیر عامل، دکتر خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که با معرفی آقایان مهندس خلیلی به عنوان معاون بهره برداری و مدیر سایت، مهندس نجف آبادی به عنوان معاون توسعه گهرزمین و همچنین معرفی مدیر جدید حراست همراه بود، مدیر عامل گهرزمین با اشاره به اهمیت معادن جانجا، جبال بارز در توسعه هفت شهرستان جنوبی استان کرمان و خراسان جنوبی و مشارکت شرکت در بهره برداری از این معادن اظهار امیدواری کرد تا شهریورماه حداقل یک توده از پهنه جبال بارز مورد بهره برداری قرار گیرد. 

وی در ادامه گفت: با مشارکت در معدن جانجا و انتقال آب به مناطق خشک و حل مشکل آب کشور، خشنودی مقام معظم رهبری مدظله العالی را فراهم کنیم. 

مدیر عامل همچنین اضافه کرد: توسعه، صادرات، فروش محصولات و خلق ثروت برای پیشرفت شرکت باید در دستور کار باشد.

 با اشاره به اینکه همدلی در محیط کار موجب پیشرفت آن مجموعه خواهد شد عنوان کرد: خلق ثروت، درست هزینه کردن این ثروت، تولید و اشتغالزایی و همچنین نقد منصفانه در نیل به اهداف والای یک مجموعه تاثیر بسزایی دارد.

در بخش دیگری از این جلسه دکتر محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین عنوان کرد: همکاران شرکت گهرزمین در بسیاری از شاخص ها همچون تعاونی مسکن، آزمایشگاه و ایمنی... جزو نیروهای لایق و شرکت های برتر معرفی شده اند. 

وی همچنین اضافه نمود در زمینه آموزش نیز برگزاری کلاس های آموزشی ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته برای پرسنل و خانواده ها هفت برابر شده است. 

در پایان این جلسه معاونین و مدیران، مسائل مختلف مربوط به حوزه کاری خود را مطرح کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه