مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان مطرح کرد؛

موفقیت‌های فولاد سنگان در گرو حمایت سهام‌داران و تلاش همه‌جانبه کارکنان و کارگران شرکت

موفقیت‌های فولاد سنگان در گرو حمایت سهام‌داران و تلاش همه‌جانبه کارکنان و کارگران شرکت
کدخبر : 31002

مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان گفت:‌بدون تردید دست‌یابی به رکوردهای روزانه، ماهیانه و سالیانه جز با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، برنامه‌ریزی مدون و علمی و حمایت سهام‌داران و تلاش همه‌جانبه کارکنان و کارگران خدوم این شرکت میسر نمی‌شد.

به گزارش رصد اقتصادی علی امرایی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان با اشاره به حمایت‌ها و نقش مؤثر سهام‌داران در موفقیت‌های این شرکت در پیامی خطاب به آنان گفت:

سال گذشته در سایه عنایات پروردگار متعال، با همت و پشتکار همکاران ارجمند و پرتلاش فولاد سنگان، این شرکت موفق به افتخارآفرینی‌های متعدد گردید. بدون تردید دست‌یابی به رکوردهای روزانه، ماهیانه و سالیانه جز با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، برنامه‌ریزی مدون و علمی و حمایت سهام‌داران و تلاش همه‌جانبه کارکنان و کارگران خدوم این شرکت میسر نمی‌شد.

در سال گذشته شاهد جابه‌جایی رکوردهای تولید روزانه بودیم و اراده و تلاش همکاران پرتلاش در فولاد سنگان منجر به تولید بیش از ۴ میلیون تن گندله و تحقق ۱۱۵ درصدی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده و افزایش سود شرکت گردید. حاصل درخشش در سپهر صنعت ایران، ما را در رده شرکت‌های گرید A شرکت فولاد مبارکه قرار داد و توانستیم در ارزیابی IMI۱۰۰ برترین شرکت‌های ایران با صعود ۴۵ پله‌ای در رده ۶۴ ام قرار بگیریم. علاوه بر این در عرصه‌های مختلف سازمانی اعم از منابع انسانی، تعالی سازمانی، ارتقای برند شرکت، اخذ مجوزها و ایزوهای مختلف و ... نیز شاهد درخشش شرکت فولاد سنگان بودیم.

رجای واثق دارم در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین نام‌گذاری گردیده است، در سایه الطاف خداوند متعال و توسل به حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و به‌منظور لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با تحقق استراتژی‌ها و اهداف شرکت گامی مؤثر در ارتقای تولید و توسعه پایدار کشور و منطقه برداریم.مزید توفیقات و قبولی طاعات همه عزیزان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه