ایمیدرو

بازدید هیئت نظارت ایمیدرو از منطقه ویژه اقتصادی لامرد

بازدید هیئت نظارت ایمیدرو از منطقه ویژه اقتصادی لامرد
کدخبر : 31174

با فعالیت چشمگیر پروژه های زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی لامرد هیئت نظارت سازمان ایمیدرو از این پروژه ها بازدید به عمل آوردند.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل ازروابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، دکتر غلامرضایی مدیر زیرساخت و دکتر حسنی مدیرذیحسابی سازمان ایمیدرو در رأس هیئتی از تیم نظارت این سازمان، از پروژه های زیر ساختی منطقه ویژه اقتصادی لامرد بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند.

 در این بازدید یک روزه، از پروژه‌های: فضای سبز، آب شیرین کن، پارکینگ منطقه ویژه، شهرک پشتیبان، جاده شریانی، معدن، احداث خیابان ها و کانالهای هدایت آب‌های سطحی، دایک ها و سیل بند خاکی پیرامونی منطقه ویژه، احداث سوله های انبار گمرک و همچنین از پروژه باند دوم جاده لامرد- منطقه ویژه و آزادراه لامرد-پارسیان بازدید به عمل آمد.

مهندس انصاری مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به تبیین و تشریح پروژه های زیرساختی در منطقه پرداخت و از حمایت ها و همراهی سازمان ایمیدرو در تحقق و عملیاتی شدن پروژه ها قدردانی نمود .

خانم دکتر غلامرضایی مدیر زیرساخت ایمیدرو با چشمگیر دانستن فعالیت های زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی لامرد اظهار داشت: تغییرات محسوسی در حوزه زیرساخت در منطقه ویژه اتفاق افتاده است، سال گذشته مناقصات خیلی خوبی برگزار شد و امسال انتظار ما پیشرفت خوب پروژه ها در این موقعیت جغرافیایی است. 

مدیر زیرساخت سازمان ایمیدرو با بیان اینکه نتیجه و عواید همه ی این تلاش ها و موفقیت ها نه تنها برای این منطقه بلکه برای کل کشور است ابراز داشت:  سال گذشته در بحث مناقصات در جهت تکمیل زیرساخت منطقه ویژه لامرد پیشرفت قابل توجهی داشته ایم که امیدواریم به موازات این اتفاق مبارک، شاهد جذب سرمایه گذار در این منطقه باشیم.

دکتر حسنی مدیر ذیحسابی سازمان ایمیدرو نیز با بیان اینکه سال های زیادی است تحولات منطقه ویژه لامرد را دنبال می کنیم اظهار داشت: الحمدالله به لطف تلاش‌های مدیرعامل جوان منطقه ویژه مناقصات متعددی برگزار شد که پیامد آن پویایی و تحول در این منطقه بود. 

 وی با اشاره به تلاش های بی وقفه و مستمر مهندس انصاری در به ثمر رساندن پروژه های زیرساختی اظهار داشت: هر کدام از کارکنان و مدیران در کم کردن فشار کاری بر روی مدیرعامل می توانند موثر واقع شوند و امیدواریم حرکت خوبی که مهندس انصاری شروع کردند امتداد داشته باشد.

مهندس محمودی راد مشاور HSEE  سازمان ایمیدرو نیز با اشاره به جایگذاری درست منطقه ویژه نسبت به شهر اظهارداشت: با توجه به اقلیم این منطقه عوارض زیست محیطی آنچنانی نسبت به پیرامون خود ایجاد نکرده و امروزشاهد مانور توسعه در منطقه ویژ اقتصادی لامرد هستیم که باید قدردان کسانی باشیم که سال ها قبل با آینده نگری در این بیایان لم یزرع بذر صنعت را کاشتند.   

مهندس احسان انصاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در پایان جلسه با قدردانی از حضور مدیران و کارشناسان بخش های مختلف سازمان ایمیدرو در این منطقه اقتصادی، یاد و خاطره محمدعلی حیاتی نماینده فقید شهرستان های لامرد و مهر که سنگ بنای منطقه ویژه لامرد در زمان نمایندگی ایشان بنا گذاشته بود را گرامی داشت.  

لازم به ذکر است نزدیک به 4۰هزار میلیارد ریال مناقصه در حوزه زیر ساخت در منطقه ویژه اقتصادی لامرد از ابتدای تصدی مهندس انصاری به مدیرعامی منطقه ویژه اقتصادی لامرد رقم خورده است که بیش از 50 درصد مناقصه ها در حال اجرا و باقی در مسیر تشریفات قانونی جهت اجرا قراردارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه