​ معاون طرح های توسعه معادن و صنایع معدنی مطرح کرد:

لزوم برنامه ریزی برای نسل چهارم تکنولوژی

 لزوم برنامه ریزی برای نسل چهارم تکنولوژی
کدخبر : 31819

معاون طرح های توسعه معادن و صنایع معدنی ایمیدرو گفت: در حوزه اکتشاف نیاز به کارشناس های متخصص هر بخش همچون اکتشاف عمیق داریم. در حوزه طراحی معادن زغالسنگ باید نیروهای جدیدی تربیت شوند که بتوان با خروج نیروهای فعلی، خلا احتمالی را پر کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی ، حسام مقدمعلی معاون طرح های توسعه معادن و صنایع معدنی ایمیدرو در نشست مدیران این سازمان سخن می گفت، ابتدا با تبریک روز و هفته معدن، تصریح کرد: با توجه به جایگاه راهبری ایمیدرو، نیاز به تحولاتی داریم که برخی از آن ها شامل بهبود کیفیت نیروی انسانی و متخصص، استفاده از سیستم های اطلاعاتی یکپارچه و تحلیل پذیر، تغییر در سرفصل های آموزش، تخصص گرایی در حوزه های پایه ای همچون اکتشاف، آینده پژوهی و ارایه راهکار متناسب و استفاده از به روزترین فرآیندهای تولید است.

وی بر لزوم برنامه ریزی برای شرکت های تابعه در راستای نسل چهارم تکنولوژی و هدایت از سوی سازمان تاکید کرد.

وی ادامه داد: در حوزه اکتشاف نیاز به کارشناس های متخصص هر بخش همچون اکتشاف عمیق داریم. در حوزه طراحی معادن زغالسنگ باید نیروهای جدیدی تربیت شوند که بتوان با خروج نیروهای فعلی، خلا احتمالی را پر کرد.

به گفته وی، وجود سیستم اطلاعاتی هوشمند که قابلیت تحلیل داشته باشد، از ضرورت های توسعه این بخش به شمار می اید.

مقدمعلی افزود: به رغم اینکه آینده پژوهی در حوزه معدن و صنایع معدنی انجام شده، باید بتوان با به روز اوری این مطالعات، متناسب با نسل های جدید تکنولوژی، توسعه را هدایت کرد.



 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه