اختصاصی رصد اقتصادی:

شرکت فولاد هرمزگان، کارگاه برتر صنعتی هرمزگان در حوزه ورزش کارگری

شرکت فولاد هرمزگان، کارگاه برتر صنعتی هرمزگان در حوزه ورزش کارگری
کدخبر : 31833

شرکت فولاد هرمزگان، دومین کارخانه بزرگ تولید فولاد بعد از انقلاب، در کنار خلیج نیلگون همیشه فارس، با اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به خاطر فعالیت های تاثیرگذار خود در حوزه ورزش همگانی و کارگری، عنوان کارگاه برتر استان در سال ۱۴۰۰ را از آن خود کرد.

به گزارش رصد اقتصادی، شرکت فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادی و قطب سوم فولاد کشور که به علت نگاه ویژه و سازنده خود در امر ورزش، خصوصا در زمینه ورزش‌های همگانی و کارگری و حفظ سلامت کارکنان خود از طرف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارگاه برتر استان هرمزگان در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.

شرکت فولاد هرمزگان در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد و اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات فولادی به شمار می‌رود. این شرکت در اردیبهشت ماه سال جاری موفق به دریافت تندیس شرکت برتر بورس کالا در همایش تجلیل از برترین های بورس کالا شد.

نگاه ویژه و مطلوب مدیران شرکت فولاد هرمزگان به مقوله ورزش به ویژه در بعد همگانی و کارگری که همواره به نقش سازنده ورزش در سلامت کارکنان خط تولید اعتقاد دارند، موجب توسعه ورزش همگانی در این شرکت شده است و موجب مشارکت حداکثری کارکنان و خانواده های کارکنان در امر ورزش گردیده است.

انجام مسابقه‌ها و جشنواره های ورزشی به صورت حضوری و مجازی در طول سال، مدیریت و سازماندهی تیم های ورزشی کارگری و شرکت در مسابقه‌های استانی و کشوری، مشارکت در توسعه فعالیت های ورزشی در سطح هرمزگان با عقد تفاهم نامه های ورزشی با اماکن ورزشی جهت استفاده کارکنان و خانواده های کارکنان، همکاری با هیات ورزش های کارگری استان در برگزاری مسابقه‌های ورزشی کارگری کشور از دلایل این انتخاب است.

برگزاری پویش ورزش و کار (ورزش صبحگاهی) یکی از فعالیت هایی بود که با مشارکت هیات ورزش های کارگری استان هرمزگان در سال گذشته در شرکت فولاد هرمزگان برگزار شد.

بر همین اساس، شرکت فولاد هرمزگان به علت فعالیت های تاثیرگذار خود در حوزه ورزش همگانی و کارگری، از نگاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارگاه برتر استان در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.

 

نویسنده: سمیرا عسگری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه