رپرتاژ اگهی /

بهترین خدمات استرچ پالت از شرکت حق گسترش پلاست

بهترین خدمات استرچ پالت از شرکت حق گسترش پلاست
کدخبر : 31847

استرچ پالت که معمولاً با نام‌های سلفون‌کش یا نایلون‌پیچ نیز شناخته می‌شود، در بخش پایانی صنایع مختلف کاربرد دارد، جایی که بسته بندی کلیه محصولات، هدف نهایی استفاده از آن است. گفتنی است که برای سلفون‌پیچ کردن انواع کالاها کافی است که محصول مدنظر بر روی پالت قرار گرفته و سپس بوسیله‌ی لیفتراک با قرارگیری در محل از قبل تعیین شده، عملیات نایلون‌کشی به طور کامل انجام می‌شود. در حال حاضر دستگاه‌های مختلفی برای استرچ پالت وجود دارد که هر کدام با توجه به مدل دستگاه عملکرد متفاوتی خواهند داشت که البته همه‌ی این دستگاه‌ها نتایج یکسان دارند و پالتی را تحویل می‌دهند که به طور کامل با نایلون استرچ محصور شده باشد. حال در ادامه به توضیحات بیشتری در این خصوص خواهیم پرداخت.

استرچ پی وی سی چیست

امروزه بسته بندی موادها با استفاده از روش‌های پیشرفته انجام می‌شود که از مهم‌ترین آنها فیلم استرچ pvc است. در واقع روند انجام بسته بندی در این روش این است که نایلون مدنظر به طور کامل به دور محصولات یا لوازم دلخواه کشیده می‌شود و با توجه به اینکه این روش بسته بندی از خاصیت کشسانی برخوردار است به خوبی می‌تواند از محصولات محافظت کند و حتی در برابر لرزش‌های شدید نیز مشکل خاصی پیش نخواهد آمد. حال اجازه دهید به مزیت‌های استرچ پالت پی وی سی اشاره کنیم:

- استفاده از بهترین فرمولاسیون، به طوری که مانع از انتقال مواد سمی به محصولات مخصوصاً محصولات بهداشتی و غذایی می‌شود.

- خاصیت چسبندگی فوق العاده که به طور کامل به دور محصول می‌چسبد و از ورود عوامل خارجی جلوگیری می‌کند.

- شرایط مناسب رطوبت و اکسیژن درون بسته بندی که وضعیت موادهای داخل بسته را در بهترین صورت حفظ می‌کند (مخصوصاً برای محصولاتی مانند میوه و سبزیجات).

- دارا بودن خاصیت ضدبخار که وسایل بسته بندی شده را از رطوبت بیش از اندازه حفظ خواهد کرد.

انواع نایلون استرچ

استرچ پالت ممکن است در قالب نایلون یا فیلم استرچ برای بسته بندی محصولات در نظر گرفته شود که البته دارای انواع و اقسام است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

·       لفاف پی وی سی غذایی

پر واضح است که این نوع نایلون استرچ برای پوشش انواع موادهای غذایی استفاده می‌شود که البته تنها تفاوت آن به نسبت دیگر استرچ‌ها ضخامت کمتر و شفافیت بیشتر آن است. ضمناً این نوع استرچ پالت که از موادهای پی وی سی در نظر گرفته شده است، به طور کامل موادهای غذایی و حتی بهداشتی را حفظ خواهد کرد.

·       فیلم استرچ صنعتی

از ویژگی‌های این نوع فیلم استرچ می‌توان به مقاومت بالای آنها اشاره کرد که به همین منظور در اکثر صنایع و کارخانجات استفاده می‌شود. گفتنی است به کارگیری از این نوع پالت سبب حمل و نقل راحت محصولات شده و از طرف دیگر ورود عوامل خارجی مانند گردوغبار نیز به درون بسته بندی غیرممکن خواهد شد.

·       استرچ 2، 3 و 5 لایه

هر کدام از این نوع استرچ پالت‌ها دارای ویژگی‌های منحصربفردی هستند که برای مثال می‌توان به استحکام فوق العاده بالای نایلون 5 لایه اشاره کرد. ضمناً هر کدام از این موارد از خاصیت کشسانی متفاوتی برخوردار بوده که در نوع 5 لایه این ویژگی تا حداکثر 7 متر ادامه دارد.

مزیت‌های استفاده از استرچ پالت

همانطور که اشاره کردیم، استفاده از روش‌های بسته بندی استرچ در صنایع مختلف رواج پیدا کرده است و با توجه به اینکه محصولات مختلف به طور کامل با این روش محافظت خواهند شد، می‌توان گفت بهترین روش برای بسته بندی کالاهاست. با این حال به کارگیری از این روش بسته بندی دارای مزایای بیشتری بوده که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- بسته بندی شیک‌تر. استفاده از انواع دستگاه استرچ پالت به طور کلی می‌تواند به بسته بندی بهتر و با شرایط ویژه‌تر منجر شود. در واقع دقتی که این نوع دستگاه‌ها برای بسته بندی محصولات دارند، شرایط مناسبی را برای این منظور رقم خواهند زد.

- سرعت عمل بیشتر. پر واضح است به کارگیری از نایلون استرچ به نسبت بسته بندی دستی، سرعت عمل را افزایش می‌دهد و این موضوع برای بعضی از صنایع که باید در زمان‌های مشخص به عرضه محصولات بپردازند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. بعنوان مثال می‌توان به کاراخانه‌ها مواد فاسد شدنی اشاره کرد.

- افزایش رندمان. استفاده از نیروی انسانی به جهت بسته بندی محصولات و یا ترخیص آنها از خط تولید، سبب از دست زمان زمان خواهد شد اما اگر شیوه‌ی نوین استرچ پالت برای این منظور به کارگیری شود، راندمان کار برای کلیه‌ی کارخانجات افزایش یافته و این موضوع می‌تواند به سودآوری بیشتر منجر شود.

- کاهش نیروی کار. طبیعتاً استفاده از دستگاه‌های استرچ، سبب کاهش نیروی کار می‌شود که این موضوع می‌تواند هزینه‌های صرف شده برای تولید یک محصول را تعدیل کند. این وضعیت در نهایت منجر به عملکرد بهتر کارخانه‌ها خواهد شد.

خدمات استرچ پالت با استفاده از شرکت حق گسترش پلاست

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چنانچه در حوزه‌ یا صنایع مختلف مشغول به کار هستید و نیاز مبرم به بسته‌بندی‌های حرفه‌ای دارید، کافی است که از یک مرکز معتبر استفاده کنید که برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم از خدمات شرکت حق گسترش پلاست بهره ببرید. این شرکت با تولید انواع استرچ‌های پلی اتیلن و دستگاه‌های کاملاً پیشرفته در این زمینه، به صاحبان مشاغل کمک کرده است تا در یک شرایط ویژه از خدمات استرچ پالت بهره‌مند شوند. از مزیت‌های به کارگیری از این شرکت، می‌توان به کیفیت فوق العاده دستگاه‌های بسته بندی‌ و در نظر گرفتن قیمت‌های مناسب برای این منظور اشاره کرد. حال برای اینکه بتوانید از کلیه‌ی خدمات شرکت حق گسترش پلاست استفاده کنید، توصیه می‌کنیم از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در انتهای مطلب بهره ببرید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه