ذوب آهن اصفهان

آیین بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و تجلیل از کارگران و ورزشکاران نمونه ذوب آهن اصفهان

آیین بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و تجلیل از کارگران و ورزشکاران نمونه ذوب آهن اصفهان
کدخبر : 31902

آیین بزرگداشت سالروز آزادی خرمشهر قهرمان با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس، واحدهای نمونه نظامی و انتظامی منطقه، مسئولین استان و شهرستان و جمعی از مدیران، همکاران و بسیجیان ذوب آهن اصفهان سوم خرداد در تالار آهن برگزار شد.

به گزارش  رصد اقتصادی ، مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با گرامیداشت سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی  با ارایه گزارشی از آخرین شرایط تولیدی و تامین مواد اولیه در شرکت، گفت: در سه ماه اخیر با تلاش همکاران ۷ رکورد تولیدی در ذوب آهن اصفهان ثبت شد.

وی افزود: در شرایط خاص اقتصادی موجود، برای رونق بیشتر کارخانه، رایزنی های مستمر و تعاملات خوبی با مسئولین استانی و کشوری داریم و با هم افزایی ۶ محصول جدید و مورد نیاز کشور را در ذوب آهن تولید و روانه بازار نموده ایم.

وی به فداکاری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و نقش ذوب آهن اصفهان در این زمینه پرداخت و گفت: ذوب آهن علاوه بر فعالیت های تولیدی، در راستای انجام مسئو لیت های انقلابی و اجتماعی خود در تمامی صحنه ها حضور داشته و تقدیم ۲۹۰ شهید و از جمله تقدیم ۲۳ شهید عزیز در عملیات آزاد سازی خرمشهر نمونه بارز این فداکاری ها است.

مهندس رخصتی تأکید کرد: ما اهتمام خاصی به زنده نگاه داشتن ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تقدیر و تجلیل از حماسه آفرینان این صحنه ها داشته  و داریم.

مدیرعامل شرکت، گفت: اکنون نیز همان روحیه و فرهنگ ایثار دوران دفاع مقدس بر ذوب آهن اصفهان حاکم بوده و با برنامه های در حال انجام این روحیه و فرهنگ زنده تر خواهد شد.

 

 ذوب آهن اصفهان قدمگاه شهدا و خط مقدم سربازان تولید و صنعت کشور است

در این آیین، سردار سردار سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا  نیز به اهمیت عملیات آزاد سازی خرمشهر در دوران دفاع مقدس و اسارت حدود ۲۰ هزار نفر از دشمن در این عملیات پرداخت وبا اشاره به جمله معروف امام خمینی(ره) که فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کرد،گفت: این فتح بزرگ ناشی از الطاف الهی، همت و حضور همه جانبه مردم  و اتحاد و همدلی نیروهای رزمنده اعم از ارتشی، سپاهی، بسیجی و جهادی در دفاع مقدس بود.

وی شهدا و فرماندهان بزرگی همچون سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج احمد کاظمی را الگوهای واقعی اطاعت از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و نمونه عالی شجاعت و مقاومت در فتح خرمشهر عنوان کرد و با اشاره به نقش ذوب آهن اصفهان در دفاع مقدس و تجلیل از ۲۹۰ شهید این مجتمع بزرگ صنعتی، افزود: جهاد در جبهه ها و آزادی خرمشهر در دوران دفاع مقدس از وقایع برجسته و افتخارآمیز کشور است و تولید و رونق اقتصادی هم از نیازها و افتخارات کشور است .

سردار سنایی راد گفت: ذوب آهن اصفهان با تقدیم۲۹۰ شهید و با حضور ایثارگران و فرزندانشان درآن، قدمگاه شهدا و خط مقدم افسران تولید و صنعت کشور به شمار می رود.

 وی تأکید کرد: دشمن و ضد انقلاب همواره در صدد ایجاد اختلاف، یاس و نا امیدی در سطح جامعه از جمله در زمینه های اقتصادی است ولی مردم شهرهای مختلف کشور علی رغم مشکلات با حضور آگاهانه در صحنه های انقلاب بار دیگر توطئه های دشمن را  خنثی و آن ها را ناامید کردند.

شایان ذکر است؛ شرکت کنندگان در این آیین با حضور بر مزار شهدای گمنام یاد ضمن گلباران و ادای احترام با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند. همچنین در این مراسم از ۳۶ کارگر نمونه شرکت و ورزشکاران تیم نوجوان فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان که به مقام قهرمانی دست یافته بودند تجلیل به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه