فولاد مبارکه

شرکت‌های استارتاپی و دانش‌بنیان از رویکرد پژوهشی فولاد مبارکه استقبال کردند

شرکت‌های استارتاپی و دانش‌بنیان از رویکرد پژوهشی فولاد مبارکه استقبال کردند
کدخبر : 32156

رئیس واحد ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت‌های استارتاپی و دانش‌بنیان از رویکرد پژوهشی فولاد مبارکه استقبال کردند و برای همکاری ابراز تمایل داشتند.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از ایراسین، مسعود هراتیان در حاشیه رویداد "عصر امید" در گفت‌وگویی اظهار کرد: بیش از هزار و ۲۵۰ پروژه تحقیقاتی در فولاد مبارکه از ابتدای شکل‌گیری این مجموعه به اجرا گذاشته شده که این امر نشان‌دهنده رویکرد مثبت فولاد مبارکه به حوزه تحقیق و پژوهش است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، امسال را به عنوان سال " تولید، دانش‌بنیان؛ اشتغال‌آفرین" نامگذاری کردند و این امر، فرصت بیشتری را در سال جدید فراهم ساخت تا فولاد مبارکه قوی‌تر از گذشته ارتباط و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس واحد ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: برنامه اصلی حمایت و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان از ۲ سال گذشته با تاسیس شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه کلید خورد و در واقع این مجموعه به شکل تخصصی به نیازها پاسخ می‌دهد.

وی اذعان داشت: نیازهای تحقیقاتی فولاد مبارکه در ۲ جنبه مشخص تمرکز دارد، تقاضا محور و عرضه محور،انتظار می‌رود شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فناوری و نوآوری در استان اصفهان با دانشگاه آزاد مرکزی ارتباط بگیرند تا با محوریت آن‌ها، کار سازماندهی شکل بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه