برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹؛

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کدخبر : 32157

مجمع عمومی عادی سالیانه ، سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۸ در محل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با حضور اکثریت سهامداران، اعضاء هیأت مدیره، حسابرس و بازرس قانونی شرکت برگزار گردید.

به گزارش  رصد اقتصادی ، مجمع عمومی عادی سالیانه، سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۸ در محل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با حضور اکثریت سهامداران، اعضاء هیأت مدیره، حسابرس و بازرس قانونی شرکت برگزار گردید.

حمیدشجاعی مدیرعامل شرکت در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به حضار و ارائه گزارش مبسوط هیأت مدیره به مجمع از حمایت‌های بی دریغ شرکت فولاد مبارکه به عنوان سهام‌دار عمده و دیگر سهامداران و تلاش‌ها و همراهی هیأت مدیره و کارکنان شرکت تشکر و قدردانی نمود.

وی موفقیت‌ها و اقدامات سازنده شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۰ را حاصل حمایت‌های هیأت مدیره و همکاری و زحمات شبانه‌روزی مستمر مدیران و کارکنان شرکت دانست و اظهار امیدواری نمود که شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت گرفته و ادامه روند حمایت‌ها در سال تولید اشتغال آفرین و دانش بنیان، موفقیت‌های بیشتری را کسب نماید.

وی دربخش دیگری از گزارش خود به میزان تولید و سودحاصل از آن در سال۱۴۰۰ اشاره نمود و تصریح کرد: آمار تولید این شرکت در سال گذشته به میزان ۲۴۵ هزارتن بوده که سود حاصل از این مقدار تولید مبلغ ۶،۸۰۷،۴۰۵ میلیارد ریال را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد محصولات تولیدی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری درنوع خود درخاورمیانه بی نظیر است.

در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و صورت‌های مالی مورد تصویب قرار گرفت و در خصوص انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، روزنامه رسمی شرکت و سایر موارد مندرج در دستور جلسه تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

همچنین مجمع مصوب نمود مبلغ ۲۱۰ ریال سود مجمع به‌ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم گردد.

در پایان جلسه غلامرضا طاهری رئیس مجمع شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ‌اقدامات صورت گرفته در این شرکت از جمله تولید محصولات با ارزش افزوده بالا و توسعه مسئولیت‌های اجتماعی را مثبت ارزیابی نمود و اظهار امیدواری کرد با تلاش هرچه بیشتر شاهد پیشرفت روزافزون این مجموعه باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه