فولاد خوزستان

مدیر عامل فولاد خوزستان: توطئه ناکام ماند | خط تولید آسیب ندید

مدیر عامل فولاد خوزستان: توطئه ناکام ماند | خط تولید آسیب ندید
کدخبر : 33970

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان گفت: صبح امروز بعضی از سیستم ها و تجهیزات شرکت فولاد خوزستان مورد حمله سایبری قرار گرفتند که خوشبختانه علی رغم حملات مذبوحانه صورت گرفته این توطئه ناکام ماند.

به گزارش  رصد اقتصادی ،  مهندس امین ابراهیمی، مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در این باره طی گفت‌وگویی اظهار کرد: ساعت 5:15 دقیقه صبح امروز متاسفانه بعضی سیستم های شرکت فولاد خوزستان مورد حمله سایبری قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات به موقع و هوشیاری موجود،این حمله ناکام ماند و هیچ خسارت و آسیبی به خط تولید شرکت فولاد خوزستان وارد نشد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: خط تولید شرکت فولاد هم اینک فعال بوده، تمامی کارکنان حوزه های مختلف با تعهد و تعلق سازمانی در محل کار حاضر بوده و مختصر اختلالی که به سایت، کانال های اطلاع رسانی و سامانه پیامکی این شرکت وارد شده در حال برطرف شدن است.

وی ادامه داد: نخبگان و مسئولین امر در حال بررسی جزئیات بیشتر این اتفاق و رفع مشکلات هستند و ان شاءالله تا آخر وقت امروز وضعیت به روال عادی بازگردد.

امین ابراهیمی تصریح کرد: همه مجموعه های رسانه ای کشور توجه داشته باشند که اخبار منتشر شده در کانال تلگرامی شرکت فولاد خوزستان به دلیل هک شدن این کانال از سوی دشمنان و بدخواهان کشور عزیرمان، از تاریخ امروز تا اطلاع ثانوی معتبر نبوده و صحت هیچ یک از مطالب آن تایید نمی‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه