رپرتاژ اگهی

11 نکته که قبل از خرید نبشی و ناودانی باید بدانید!

11 نکته که قبل از خرید نبشی و ناودانی باید بدانید!
کدخبر : 34053

قبل از خرید نبشی و ناودانی لازم است که از چند موضوع مهم مطلع شوید. محصولاتی که برای تولید و ساخت سازه­ های مختلف صنعتی و ساختمانی بکار می­روند، بسیار متنوع هستند. درضمن برای انجام یک خرید خوب و مقرون به صرفه باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنید. همه این اطلاعات در قالب 11 نکته کاربردی در این نوشتار تهیه شده است. به علاوه این نکته که باید از آن سردربیاورید، قیمت دقیق و به روز نبشی، ناودانی و هر مقطع آهنی دیگری در سایت نیک فولاد در اختیارتان قرار می‌گیرد.

قیمت نبشی

بررسی 11 نکته مهم قبل از خر نبشی و ناودانی

اگر قصد خرید نبشی و ناودانی را دارید باید نسبت به مجموعه ای از نکات مهم، اطلاعات کافی داشته باشید. این اطلاعات با تحقیق و بررسی نکات ضروری پیش از خرید، دسته بندی شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد. با استفاده از این نکات می‌توانید با اطمینان خاطر محصولات فولادی مورد نظرخود را خریداری کرده و از آنها در سازه مورد نظرتان استفاده کنید:

  • قبل از خرید انواع نبشی­ و ناودانی­های مورد نیاز را بشناسید

نبشی و ناودانی در انواع مختلف تولید می­شوند. انواع نبشی و ناودانی­های تولید شده کاربردهای متفاوتی دارند. پیش از خرید هر نوع نبشی و ناودانی باید به این نکته مهم توجه کنید که سازه مورد نظرتان به چه نوع و یا انواعی از نبشی و ناودانی­ها نیاز دارد. به طور مثال کاربرد نبشی­های بال مساوی و بال نامساوی متفاوت است. همچنین ناودانی مشبک کاربرد متفاوتی نسبت به ناودانی ساده دارد. انتخاب صحیح نوع نبشی و یا ناودانی برای پروژه و یا سازه مورد نظرتان از اساسی‌ترین فاکتورهای پیش از خرید است.

  • انتخاب جنس نبشی و ناودانی­های مورد نیاز را در اولویت قرار دهید

شما باید با توجه به محیط ساخت و نوع کاربری سازه، جنس نبشی و ناودانی مورد استفاده را انتخاب کنید. گاهی شرایط جوی محیطی که سازه در آن اجرا می­شود، دارای رطوبت بالایی است. در اینگونه مواقع باید نوعی از نبشی­ و ناوادانی را انتخاب کرد که در برابر زنگ زدگی و خوردگی جنسی مقاوم داشته ­باشند. اگر سازه مورد نظر شما در محیط‌های خشک و بدون رطوبت ساخته می‌شود، می­توانید از نبشی و ناودانی­هایی استفاده کنید که جنسشان مناسب با این شرایط آب و هوایی است.

  • حجم لازم نبشی و ناودانی را دقیق محاسبه کنید

پیش از خرید نبشی و ناودانی باید میزان و حجمی از این محصول که برای ساخت سازه لازم است را محاسبه کنید. برای محاسبه دقیق و آگاهی از میزان مورد نیاز نبشی و ناودانی بهتر است از مشاوران متخصص این امر کمک بگیرید. مهندسان و متخصصان نیک فولاد می­توانند حجم دقیق نبشی و ناودانی مورد نیاز سازه شما را محاسبه و اعلام کنند. در صورتی که بدون انجام دقیق این محاسبات اقدام به خرید این محصولات کنید، بی شک مشکلات عدیده­ ای به وجود خواهد آمد. بیشتر و یا کمتر خریدن نبشی و یا ناودانی علاوه بر این که باعث صرف هزینه اضافه می­شود، شما را درگیر دردسرهای پیش بینی نشده ­ای نیز می­کند. شما

مجبور خواهید شد که هزینه و زمان اضافه صرف کنید تا کمبود محصول را خریده و یا اضافه محصول را مرجوع کنید.

  • آگاهی نسبت به محاسبه قیمت نبشی و ناودانی پیش از خرید لازم است

قیمت نبشی، قیمت ناودانی و قیمت تیرآهن و البته قیمت هر مصالح دیگری که نیاز دارید را با روش‌های خاص محاسبه می­کنند. پیش از خرید باید به فاکتورهایی که قیمت نبشی و ناودانی را تعیین می­کنند، توجه کنید. در این صورت می­توانید بهترین محصول با مناسبترین قیمت را تهیه کنید. این فاکتورها عبارتنداز:

1. ابعاد و وزن نبشی و ناودانی

از عوامل بسیار مهم و اصلی در تعیین قیمت نبشی و ناودانی ابعاد و وزن این محصولات است.  

2. کیفیت نبشی و ناودانی

نبشی و ناودانی‌هایی که دارای کیفیت بالاتری هستند، قیمت بالاتری نیز دارند.

3. برند تولیدی نبشی و ناودانی

نوع برند نبشی و ناودانی تولید شده بر قیمت آنها تأثیر می­گذارد. به طورمعمول برندهای معتبر به خاطر عرضه محصولات با کیفیت‌تر، گرانتر هستند.

4. نوع نبشی و ناودانی

نوع نبشی و ناودانی بر روال قیمت گذاری آنها تأثیر می­گذارد.

5. جنس نبشی و ناودانی

از دیگر فاکترهای مؤثر در قیمت گذاری نبشی وناودانی ها جنس این محصولات است. محصولاتی که دارای روکش گالوانیزه و امثال آن هستند، قیمت بالاتری دارند.

  • قیمت به روز شده نبشی و ناودانی را نیز بررسی کنید

علاوه بر فاکتورهایی که برای تعیین قیمت نبشی و قیمت ناودانی مورد استفاده قرار می­گیرند، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که باعث نوسان در قیمت این محصولات فولادی می­شوند. قمیت نبشی، قیمت ناودانی، قیمت تیرآهن و قیمت کلیه مقاطع فولادی به هیچ عنوان ثابت نیستند. قیمت این محصولات بنا به زمان خرید و شرایط کشور و حتی جهان دچار نوسان می­شود. بنابراین به طورحتم هنگام خرید باید اطلاعات معتبری درباره قیمت به روز این محصولات را تهیه کرده، سپس اقدام به خرید کنید. از مراکزی که می­توانید به طور یقین و اطمینان خاطر از قیمت‌های به روز شده این گونه محصولات مطلع شوید، سایت نیک فولاد است. نیک فولاد با بررسی مداوم نوسانات قیمت، قیمت­های به روز شده را در دسترس متقاضیان قرار می­دهد. قیمت نبشی، قیمت ناودانی و قیمت تیرآهن از جمله اطلاعاتی هایی هستند که مدام در سایت نیک فولاد به روز می­شوند.

قیمت ناودانی

  • برآورد هزینه مربوط به نبشی و ناودانی­ ها را درنظر بگیرید

پیش از اقدام به خرید هرگونه محصولی باید برآورد دقیقی از هزینه ­ای که می­توانید صرف خرید آن محصول کنید، داشته­ باشید. با محاسبه دقیق مبلغی که می­توانید برای خرید این محصولات هزینه کنید، می­توانید دایره و محدوده خرید خود را از وجوه مختلف مشخص کنید. به طور مثال با مشخص شدن هزینه مورد نظر، محاسبه می‌کنید که آیا می­توانید برند موردنظرتان را خریداری کنید یا خیر. اگر اینگونه محاسبات شما دقیق باشد،

می­توانید با مشخص کردن اولویت‌ها هزینه را جا به جا کنید. به طور مثال با انتخاب نوع ارزانتری از روش‌های حمل و نقل، می‌توانید هزینه آن را برای خرید نوع با کیفیت‌ری از محصولات موردنیازتان صرف کنید.

  • محل خرید نبشی و ناودانی را از پیش تعیین کنید

یکی از فاکتورهایی که نباید به آن بی توجه بود، محل و مرکز فروشی است که می­خواهید نبشی و ناودانی­های مورد نظر خود را از آنجا خریداری کنید. شما می­توانید با کمی تحقیق نزدیکترین مرکز فروش نبشی و ناودانی را برای خرید انتخاب کنید. با انتخاب نزدیکترین مرکز فروش می­توانید در هزینه­های رفت و آمد و حمل و نقل نبشی و ناودانی به مقصد صرف جویی کنید. البته باید توجه داشته ­­باشید که فاکتورهای مهم دیگر را نادیده نگیرید. برای مثال اگر مرکز فروش نبشی و ناودانی به مقصد نزدیک است، اما محصولات آن مرکز فروش کیفیت بالا و مشخصه­های لازم را ندارد، بهتر است به مرکز دیگری مراجعه کنید. الویت پیش از خرید، انتخاب محصول با کیفیت و مناسب پروژه شما است.

  • همه برندهای موجود در بازار نبشی­ و ناودانی را بشناسید

انواع محصولات فولادی با برندهای متفاوت شناخته شده و ناشناخته وارد بازار می­شوند. بعضی از انواع این برندها محصولات با کیفیتی در بازار عرضه می­کنند. شرکت‌های صاحب این برندها هنگام فروش محصولات خود خدمات خوبی به مشتری عرضه می­کنند. بنابراین بهتر است قبل از خرید نبشی و ناودانی در مورد برندهای مختلف، محصولات و خدماتشان به خوبی تحقیق کنید. ازدیگر خدمات با ارزش سایت نیک فولاد معرفی برندهای مختلف و مشخصه­های محصولات این برند ­ها است. همچنین هر برند نبشی و ناودانی موجود در بازار، با قیمت منصفانه و رقابتی در نیک فولاد به فروش می‌رسد. نبشی فولاد سپهر ایرانیان، . نبشی شکفته، نبشی نستا، . نبشی ظهوریان، . نبشی جاوید بناب، . نبشی آریان فولاد، . نبشی منظومه، نبشی ناب تبریز و نبشی اسپیرال و همچنین ناودانی اروپا، ناودانی هموزن اروپا، ناودانی فولاد تهران، ناودانی شکفته، ناودانی ناب تبریز، ناودانی فولاد فراد، ناودانی فایکو و ناودانی اسپیرال از جمله این محصولات است.

  • محل نگهداری نبشی و ناودانی را قبل از خرید مشخص کنید

پیش از خریداری نبشی و ناودانی­های مورد نیازتان عاقلانه­تر است که محل نگهداری و انبار را مشخص کنید. انبار و محل نگهداری محصولات فولادی باید تمیز، فاقد رطوبت و دارای شرایط مطلوب باشد. اگر محل نگهداری نبشی و ناوانی­ها فاقد فاکتورهای لازم باشد، ممکن است این محصولات فولادی دچار آسیب ­شوند. استفاده از هرگونه مقطع فولادی که دچار آسیب دیدگی باشد، باعث ایجاد مشکلات عدیده ­ای در اجرای سازه می­شود. به علاوه مشکلات به وجود آمده باعث بالا رفتن هزینه تولید سازه می‌شود. استفاده از محصولات آسیب دیده علاوه بر اعمال هزینه اضافه، ممکن است باعث تخریب سازه و یا صدمات جبران ناپذیر بعدی شود.

  • روش خرید نبشی و ناودانی را انتخاب کنید

قبل از آنکه اقدام به خرید نبشی و یا ناودانی کنید، باید روش خرید خود را مشخص کنید. قبل از خرید معایب و مزایای هر کدام از روش‌های خرید را بررسی کنید و با آگاهی یک روش را انتخاب کنید. روش‌های خرید نبشی و ناودانی به شکل زیر است:

  • سفارش و خرید از طریق سایت

شما می­توانید با مراجعه به سایت‌های معتبر مراکز فروش نوع و مقدار نبشی و ناودانی مورد نیاز خود را سفارش داده و خرید را انجام دهید. از مزایای این روش این است که شما می­توانید در زمان و هزینه صرفه جویی ­کنید. مراحل انتخاب و خرید به صورت آنلاین انجام می­شود. سایت نیک فولاد مشاورین و متخصصانی دارد که شما را برای انتخاب روش خرید راهنمایی می­کنند. همچنین شما میتوانید قیمت تیرآهن را از قسمت جداول قیمتی استعلام بگیرید و همانند نبشی و ناودانی اقدام به خرید نمایید.

قیمت تیرآهن

  • سفارش و خرید حضوری

یک روش دیگر برای خرید محصولات مورد نظرتان روش حضوری است. شما می­توانید شخصاً به مراکز فروشی که در مورد محصولاتش تحقیق و آن را انتخاب کرده­اید، مراجعه کرده و نبشی و ناودانی لازم را خریداری کنید. از مزیت‌های این روش دیدن نمونه اجناس از نزدیک است. پیشنهاد ما برای خرید آنلاین ناودانی و نبشی، مجموعه معتبر نیک فولاد است.

  • خرید از بازار بورس کالا

خرید از بازار بورس کالا نیز از جمله روش‌هایی است که شما می­توانید، انتخاب کنید. قیمت نبشی و ناودانی در بازار بورس کمتر از بازار آزاد است، اما باید زمان بیشتری برای ثبت خرید و دریافت محصول خریداری صرف کرد. حجم محصولی که می‌توانید از این بازار خریداری کنید نیز محدود است. بعضی از مواقع ممکن است یک نوع خاصی از محصولات مورد نیازتان در بازار بورس کالا موجود نباشد. از مزیت‌های خرید از این بازار قیمت پایین‌تر محصولات فولادی عرضه شده است.

  • درباره روش حمل و نقل نبشی و ناودانی نیز تصمیم بگیرید

از فاکتورهایی که قبل از خرید نبشی و ناودانی باید به آن توجه کنید انتخاب روش حمل و نقل محصولات خریداری شده به مقصد است. شما باید مناسبترین وسیله و روش حمل و نقل را برای جابه جایی محصولات خریدرای شده اتان انتخاب کنید. شما باید با توجه به مسافت بین مرکز فروش و مقصد، حجم خرید، هزینه ناوگان باربری و شرایط مسیر؛ نوع و وسیله حمل و نقل را انتخاب کنید. در ضمن باید حواستان به هزینه حمل و نقل نیز باشد و آن را در لیست هزینه های مربوط به خرید نبشی و ناودانی لحاظ کنید.

یک راه آسان برای خرید نبشی و ناودانی

البته این موضوع درباره کلیه مقاطع فولادی صادق است. مجموعه نیک فولاد تجربه بالایی در زمینه فروش محصولات فولادی دارد. همین تجربه باعث شده است که کارشناسان این مجموعه نیاز، دغدغه ها، محدودیت‌ها و حساسیت‌های خریدار را بشناسند و رضایت آنان را جلب کنند. به همین دلیل خدمات ارزشمندی توسط نیک فولاد به خریداران ارائه می‌شود. امکان خرید اعتباری، امکان ارسال سفارش به هر کجای ایران و حتی خارج از ایران، تحویل بدون تأخیر و همچنین قیمت‌گذاری رقابتی و کاملاً منصفانه از جمله این خدمات است. درضمن خرید نبشی و ناودانی از نیک فولاد، فرآیند بسیار ساده و بدونه دردسری دارد.  

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه