مدیرعامل صدر تامین:

ذوب آهن اصفهان با بهره گیری از تکنولوژی نوین، محصولات با ارزش افزوده بالا تولید می کند

کدخبر : 34854

دکتر امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن دیدار و گفتگو با مدیرعامل و دیگر مسئولین این شرکت از خط تولید و پروژه های توسعه ذوب آهن بازدید کرد .

به گزارش رصد اقتصادی ، مدیرعامل صدر تامین در این بازدید ، ذوب آهن اصفهان را مایه افتخار تمام صنعت فولاد کشور دانست و گفت : این مجتمع عظیم صنعتی رسالت تامین منابع انسانی برای صنعت کشور به ویژه صنعت فولاد را به خوبی انجام داده و امیدوارم که همچنان این نقش کلیدی را برای صنعت کشور ایفا نماید.

وی با اشاره به اینکه همت و تلاش برای تحول در ذوب آهن اصفهان موج می زند، افزود : این شرکت برای حل مشکلات مربوط به تامین پایدار مواد اولیه تمهیدات خوبی اندیشیده تا بتواند به طور اساسی این مسائل را حل کند و البته حاصل این تمهیدات را در افزایش تولید آن می تواند مشاهده نمود .

دکتر نادری با تاکید بر این موضوع که ذوب آهن اصفهان با نوآوری و بهره گیری از تکنولوژی نوین ، محصولات صنعتی و با ارزش افزوده بالا تولید می کند ، افزود : این شرکت با توان داخلی، محصولاتی مانند ریل که مورد نیاز کشور می باشد و به دلیل تحریم امکان واردات آن وجود ندارد را تولید می کند و به این اقدام مهم و ملی همچنان ادامه می دهد .

مدیرعامل صدرتامین اظهار داشت : صنعت فولاد کشور روی لبه تکنولوژی حرکت می کند و با یاری خداوند هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیشرفت و حرکت رو به رشد این صنعت شود .

وی افزود : ذوب آهن اصفهان یک کارخانه نیست بلکه یک صنعت است و به همین دلیل نیز با نگرش صنعت داری اداره می شود که یکی از دستاوردهای آن ، تربیت نیروی انسانی ماهر برای صنعت کشور است .

دکتر نادری اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان در مسیر تحول و توسعه قرار دارد و قطعاً هلدینگ صدر تامین از پروژه های توسعه این مجتمع عظیم صنعتی که منجر به افزایش تولید و بهره وری شود با تمام قدرت حمایت می کند .

مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدار ، از اولویت دادن به فعالیت های دانش بنیان به منظور رشد تکنولوژی در این مجتمع عظیم صنعتی خبر داد و گفت : این شرکت با همدلی تمام تلاشگران و مسئولین خود ، اهداف بزرگی را دنبال می کند که در سه ماهه اول سال جاری در رشد تولید و صادرات ، نمود پیدا کرده است .

وی ابراز  امیدواری نمود که با رشد تولید محصولات جدیدو با ارزش افزوده بالا و همچنین دست یابی به تولید ۳ میلیون تن ، امسال شاهد تحول و شکوفایی بیشتر این مجتمع عظیم صنعتی باشیم.

 

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه