شرکت فولاد خوزستان

تمدید گواهینامه های نظام مدیریت کیفیت، بازخورد مشتری و رضایت مشتری شرکت فولاد خوزستان

تمدید گواهینامه های نظام مدیریت کیفیت، بازخورد مشتری و رضایت مشتری شرکت فولاد خوزستان
کدخبر : 35341

فرآیندها و فعالیت های شرکت فولاد خوزستان با هدف انطباق با نیازمندی ها و الزامات استانداردهای بین المللی نظام مدیریت کیفیت، بازخورد مشتری، دستورالعمل هایی برای رسیدگی به شکایات در سازمان ها بر‌ اساس ISO10002:2018 و نظام مدیریت کیفیت، رضایت مشتری، راهنمایی هایی برای پایش و سنجش ISO10004:2018 در تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری از سوی مهندس استِکی سرممیز شرکت SGS انجام گردید.

به گزارش رصد اقتصادی، محمود اکابر نماینده مدیرعامل در نظام مدیریت یکپارچه اظهار داشت: در این دوره ممیزی مواردی همچون خط مشی بهبود رضایت مشتریان، اهداف استراتژیک و عملکرد کلی فرآیند های فروش مورد ممیزی شخص ثالث قرار گرفت.

اکابر افزود: لازم به ذکر است همکاری و تعامل مدیریت‌های فروش، فولادسازی، کنترل کیفی، استراتژی و تعالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، نگهداری و تعمیرات، مالی، بازرسی و نظارت و تضمین کیفیت در استقرار و نگهداری این استانداردهای مرجع بین المللی لازم و ضروری می‌باشد، که در این دوره مطابق سال های قبل ممیزی مذکور با همکاری مدیریت های فوق با موفقیت سپری گردید.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، براساس نتایج حاصل از ممیزی شخص ثالث این دوره (ممیزی تکرار صدور گواهینامه)، گواهینامه های شرکت فولاد خوزستان از طرف شرکت SGS به مدت یک سال به منظور تمدید، مورد توصیه توسط تیم ممیزی قرار گرفت.

گفتنی‌ است، مجید عبیات رییس جلسه اختتامیه ممیزی شخص ثالث ضمن تشکر از همکاری همه ذینفعان تاکید کرد که چنین فعالیت‌هایی همواره مورد حمایت همه جانبه مدیریت ارشد سازمان خواهد بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه