شرکت فولاد هرمزگان

جلسه مشترک مدیرعامل فولاد هرمزگان با مدیرعامل بانک ملت

جلسه مشترک مدیرعامل فولاد هرمزگان با مدیرعامل بانک ملت
کدخبر : 35342

دکتر معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جلسه مشترکی با رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک‌ ملت مرکزی در خصوص همکاری های دوجانبه بحث و گفتگو‌ کرد .

به گزارش رصد اقتصادی ، در این جلسه دکتر معروفخانی بر نقش بانکها و  حمایت از بنگاههای اقتصادی تاکید کرد و‌ گفت : همانگونه که مقام معظم رهبری حمایت از تولید را یک ضرورت اجتناب ناپذیر عنوان کردند و‌ ‌تولید و رفع موانع تولید در فرمایشات ایشان چندین سال تکرار شده است ، لذا حمایت از تولید یک وظیفه شرعی است . وی با اشاره به نقش بانکها در حمایت از تولید تصریح کرد : بانکها با ارائه تسهیلات در طرح های توسعه ای شرکتها می‌توانند در‌کنار بنگاه های اقتصادی باشند و نقش خود را در این‌ زمینه ایفا نمایند .

مدیرعامل ‌فولاد‌ هرمزگان‌ بر لزوم ارائه خدمات‌ بانکی به کارکنان فولاد هرمزگان توسط بانک ملت در‌جهت ایجاد رضایتمندی کارکنان تاکید کرد‌ و‌ ارائه تسهیلات کم بهره و ایجاد شعبه بانک‌ ملت در محل شرکت فولاد هرمزگان را خواستار شد .

مدیرعامل بانک‌ ملت نیز ضمن تقدیر ‌و‌ تشکر‌ از شرکت فولاد هرمزگان‌ ، حمایت همه جانبه خود را از ‌ فعالیت های توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان اعلام کرد . وی با اشاره به ارتباط نزدیک شعب بانک ملت در استان هرمزگان با فولاد هرمزگان گفت : آماده ایم تا با ارائه تسهیلات به طرح های توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان‌، نقش خود را در حمایت از‌ تولید ایفا نماییم .

دولت آبادی همچنین تصریح‌ کرد‌ : با پیشنهادهای دکتر معروفخانی جهت ارائه تسهیلات کم بهره به کارکنان و ایجاد شعبه بانک ملت در فولاد هرمزگان موافق هستیم و انشاالله هماهنگی این موارد انجام‌ خواهد‌ شد .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه