فولاد مبارکه

استقبال بازدیدکنندگان از غرفه گروه فولاد مبارکه در نمایشگاه صنعت مالی

استقبال بازدیدکنندگان از غرفه گروه فولاد مبارکه در نمایشگاه صنعت مالی
کدخبر : 35935

با برگزاری کارگاه‌های آموزشی با عناوین مختلف، غرفه شرکت فولاد مبارکه در روز گذشته و امروز به یکی از پرترددترین غرفه‌های چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی بود.

به گزارش  رصد اقتصادی، در دومین روز برگزاری این نمایشگاه کارگاه آموزشی سیستمهای اندیکاتوری و آموزش بورس و کارگاه ریسک‌شناسی در بازارهای مالی با حضور گسترده علاقمندان و با تدریس دکتر مهدی سماواتی در غرفه گروه فولاد مبارکه برگزار شد.

در این خصوص خسرو زارعی مدیر سالن‌های ۸ و ۹ چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی در گفتگو با خبرنگار ایراسین تاکید کرد: خوشبختانه غرفه گروه فولاد مبارکه روز گذشته به علت برگزاری کارگاه‌های آموزشی مراجعین و بازدیدکنندگان زیادی داشت و استقبال زیاد مردم در غرفه فولاد مبارکه را شاهد بودیم.

در ادامه برگزاری این کارگاه‌های آموزشی امروز ( سوم مردادماه) قرار است کارگاه آموزشی صورت‌های مالی و کدال‌خوانی توسط علیرضا سادات و جلسه پرسش و پاسخ با حضور سهامداران بازار سرمایه با حضور استاد مهندس حسین ارجلو و مرتضی احمدیان در غرفه فولاد مبارکه برگزار شود.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه توکا ارائه دهنده خدمات مالی مرتبط با بازار سرمایه، شرکت کارگزاری باهنر برگزار کننده کارگاه‌های آموزشی، شرکت سبدگردانی آتیه توکا برای اخذ مجوزهای مشاوره سرمایه‌گذاری، پردازش اطلاعات مالی و مشاوره در خصوص پذیرش و عرضه اوراق بهادار و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه برای افزایش نقدینگی و بازارگردانی سهام شرکت‌های فولادی در این نمایشگاه حضور دارند.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه) با حضور متخصصان، کارشناسان و مدیران شرکت‌های داخلی و خارجی، دوم تا پنجم مرداد ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه گروه فولاد مبارکه اصفهان در سالن‌های ۸ و ۹ این نمایشگاه پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان این شرکت صنعتی و شرکت های بورسی وابسته به فولاد مبارکه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه