فولاد مبارکه

رضایت بهمن‌موتور از کیفیت محصولات فولاد مبارکه

رضایت بهمن‌موتور از کیفیت محصولات فولاد مبارکه
کدخبر : 36198

مدیرعامل گروه بهمن گفت: گروه بهمن بخشی از ورق‌های فولادی خود را از گروه فولاد مبارکه تأمین می‌کند و از کیفیت محصولات این شرکت راضی است.

به گزارش  رصد اقتصادی ، بیوک علیرمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: با تلاش‌هایی که در گروه بهمن انجام داده‌ایم در حال حاضر گلوگاهی را برای تولید خودرو نداریم چون توانایی تأمین قطعات متنوعی که برای تولید خودروها مورد نیاز است در گروه بهمن ایجاد شده است. علاوه بر این با توجه به اینکه تعدادی از شرکت‌های سهام‌دار گروه بهمن از قطعه‌سازان هستند می‌توانیم نیازهایمان را در زمینه تأمین قطعات به صورت کامل پوشش دهیم.

وی با اشاره به مشکلات بسیاری از خودروسازان دنیا در زمینه تأمین تراشه‌های الکترونیکی عنوان کرد: تأمین تراشه‌های الکترونیکی یکی از مشکلاتی که در زمینه قطعات یدکی وجود دارد؛ چرا که ظرفیت تولید و تأمین آن در دنیا محدود است و بسیاری از خودروسازان داخلی در این زمینه مشکلاتی دارند. از سوی دیگر تأمین مقدار زیادی از این تراشه‌ها از خارج کشور انجام‌پذیر است ولی خرید مقدار مورد نیاز به خاطر کم بودن تولید در دنیا با مشکلاتی همراه است که البته ما در گروه بهمن در حال برنامه‌ریزی برای این موضوع هستیم.

مدیرعامل گروه بهمن در مورد اثر تحریم‌ها بر صنعت خودروسازی اضافه کرد: البته تحریم‌ها بر روی صنعت ما تأثیراتی مانند افزایش قیمت تمام شده یا ایجاد محدودیت در تأمین قطعات گذاشته است ولی به طور مثال موضوع تراشه‌های الکترونیکی مربوط به تحریم نیست.

وی تأکید کرد: گروه بهمن در تلاش است تا با جامعه علمی و دانشگاه‌ها ارتباطات خوبی را برقرار کند که این کار تا حد زیادی انجام شده و در عرصه‌های مختلف نظیر طراحی، تولید و آزمایش محصولات از این جامعه بزرگ استفاده می‌کند.

علیمرادلو بیان کرد: گروه بهمن نیروی انسانی خود را در زمینه فنی، مهندسی و... در شرکت‌هایش قدرتمند کرده و تلاش می‌کند تا با استفاده از علم و دانش و به‌کارگیری تکنولوژی روز محصولات با کیفیتی را به مردم جامعه ارائه کند تا رضایت مردم را کسب کند.

وی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی این گروه صنعتی تأکید کرد: گروه بهمن حدود ۵۴۰۰ نفر را به صورت مستقیم و نیروهای زیادی را به صورت غیرمستقیم به خدمت گرفته است. علاوه بر این، گروه بهمن در عرصه‌ مسئولیت‌های اجتماعی نیز فعالیت‌های زیادی را انجام داده است.

مدیرعامل گروه بهمن در مورد کیفیت ورق‌های فولادی تولید شده در کشور اضافه کرد: ورق‌های فولادی بدنه یا فیس خودروهای گروه بهمن غالباً از خارج کشور خریداری می‌شوند. ورق‌های داخلی را نیز از گروه فولاد مبارکه تأمین می‌کنیم و از کیفیت ورق‌های فولادی تولید شده در این شرکت راضی هستیم. به طوری کلی سیاست ما بر این است که فلزات مورد نیاز برای قطعات را از داخل تأمین کشور ‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه