سازمان اموال تملیکی

پیام مدیرعامل سازمان اموال تملیکی به‌مناسبت روز خبرنگار

کدخبر : 36695

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی به‌مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک گفتند

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ضمن عرض تسلیت ایامپش سوگواری امام حسین علیه السلام، طی پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.

در این پیام آمده:

«خبرنگاران انسان‌هایی آزاده‌اند که همواره در کنار مردم می‌مانند و با وجدانی بیدار سختی‌های مسیر آگاهی‌رسانی و اطلاع‌رسانی به جامعه را به جان می‌خرند و در عصری که جامعه بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات است، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ‌ساز در جهت تعالی جامعه هستند.

آنانی که  آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با تراوش رنج ، غم و شادی مردم از قلم متعهد خود "چو عضوی به درد آورد روزگار  دگر عضوها را نمانـد قرار"  را عینیت می‌بخشند.

قطعا انعکاس صحیح و سریع اخبار و اطلاعات مربوط به سازمان اموال اموال تملیکی جز با اتکا به قلم و تلاش خبرنگاران صادق ممکن نخواهد بود و بر خود لازم می‌دانم که یادآور شوم تحولات مطلوبی که طی یکسال گذشته در این سازمان رخ داد به‌ویژه در زمینه اطلاع‌رسانی برگزاری حراج ها و مزایده ها و همچنین ساماندهی وضعیت انبارها، اصحاب رسانه نیز سهم داشتند و با مطالبه‌گری‌های خود در این خصوص مسئولان امر را پای کار آوردند.

هفدهم مرداد فرصتی مغتنم است تا قدردان زحمات و از خودگذشتگی جهادگران عرصه قلم باشیم؛ اینجانب ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری‌های صمیمانه اصحاب رسانه در جهت انعکاس اخبار، تحولات و پیشرفت‌های سپری شده سازمان اموال تملیکی برای افکار عمومی، از خداوند متعال توفیق روزافزون را برای تمامی خبرنگاران آرزومندم».

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه