رپرتاژ اگهی

شیشه لاکوبل و نرده شیشه ای در معماری مدرن 2022

شیشه لاکوبل و نرده شیشه ای در معماری مدرن 2022
کدخبر : 37252

در معماری مدرن از شیشه بسیار استفاده می شود با توجه به افزایش گرما، شیشه می تواند دمای داخلی ساختمان را در هر دو فصل تابستان و زمستان حفظ کند.

 

 شیشه ها نه تنها در درب و پنجره ها استفاده می شود، بلکه در دیوارها و سقف ها نیز مورد استفاده قرار میگیرند.نور یک ساختمان قطعا" از مواردی است که هنگام خرید خانه به آن توجه می کنید در نتیجه متوجه می شویم برای اکثر مردم نور خانه یا محل کار یک گزینه ی مهم به حساب می آید.نور یکی از مواد خام معماری به حساب می آید. شیشه به نور اجازه می دهد تا نور را منعکس کند. استفاده از شیشه تا 80 درصد از نور طبیعی موجود در روز را منتقل می کند که استفاده از این نور طبیعی موجب کاهش قبوض برق می شود و علاوه بر آن روحیه ی افراد را افزایش می دهد. شیشه لاکوبل، شیشه سکوریت و ... از انواع شیشه ها می باشند.

از ساختمان های معروف شیشه ای به هرم لوور در پاریس می توان اشاره کرد، هرم موزه ی لوور یک هرم بزرگ شیشه ای می باشد که در محوطه ی اصلی قصر لوور در پاریس قرار دارد این هرم توسط یک معمار چینی آمریکایی طراحی شده است.ساختمان های شیشه ای بسیار محبوب هستند چرا که توانایی این را دارند تا هر فردی را به خود خیره کنند و آن را مدرن تر جلوه بدهند. استفاده از شیشه در نماها و فضا های داخلی ساختمان باعث افزایش فضا می شوند و فضای داخلی را بزرگتر نشان می دهند بنابراین اگر متراژ خانه ی شما کم است به شما توصیه می کنیم از سازه های شیشه ای بیشتر استفاده کنید.

شیشه لاکوبل در دکوراسیون داخلی

4fee1e12-1405-46f4-be34-a21adb410b66

اگر دنبال نوعی از شیشه هستید که برای طراحی دکوراسیون داخلی از آن استفاده کنید شیشه لاکوبل بهترین انتخاب شما می تواند باشد

لاکوبل یک شیشه شفاف با کیفیت بالا می باشد که ظاهر براقی دارد. اگر به دنبال رنگ سفارشی و پالت جذابی از رنگ های معاصر هستید کافی است با مشاوران فروش تتراجام تماس بگیرید. تتراجام از شرکت های قدیمی می باشد که پروژه های فراوان را به پایان رسانده است که در ادامه بیشتر درباره ی این شرکت با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.

شیشه لاکوبل کاربردهای بی نظیری دارد و می توان از آن برای تزئین هتل ها، مغازه ها، پارتیشن شیشه ای ، ادارات ، راهروی برج ها، لابی ساختمان ها و ... استفاده کرد. این نوع از شیشه بیشتر در معماری داخلی ساختمان کاربرد دارد اما در برخی از موارد ممکن است در نمای ساختمان هم از آن استفاده شود.لاکوبل با نور بازی می کند و چشم انداز های جدید را خلق می کند.برخی از مزایای شیشه لاکوبل عبارت اند از:

  • بادوام بسیار
  • ظاهری یکنواخت و براق
  • سازگار با محیط زیست
  • مقاوم در برابر برخی شوک های حرارتی
  • نصب و نگهداری آسان
  • در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است
  • فرایند تولید ساده
  • زمان تحویل سریع
  • ایمن

اگر بخواهیم به طور ساده تر بگوییم این شیشه به معنی شیشه ی پشت رنگ شده می باشد و از تنوع رنگ و ضخامت برخوردار می باشد همان طور که گفتیم علاوه بر معماری داخل ساختمان در نمای ساختمان هم از آن می توان استفاده کرد.یکی از ویژگی های خاص این نوع شیشه این است که از آن ها به عنوان گازهای رومیزی و هودهای آشپزخانه هم می توان استفاده کرد.

لوکس نشان دادن املاک با نرده های شیشه ای

43f885b8-b381-4ac3-b273-1dd238135203

در برخی از خانه های دوبلکس، ادارات و بیمارستان ها نرده ها به کار رفته است با توجه به ابتدای صحبتمان در این مطلب بهتر است از نرده های شیشه ای استفاده کنید تا از فضا و زیبایی بیشتر بهره مند شوید.از آن جایی که نرده ها موجب لوکس شدن یک مکان می شود امروزه از آن بسیار استفاده می شود و افراد در املاک خود از آن استفاده می کنند تا ارزش ملک خود را بالا ببرند.همه ی ما می دانیم افراد بیشتر به سمت ساختمان های مدرن و لوکس جذب می شوند و حاضرند به خاطر لوکس بودن آن هزینه هایی بپردازند.استفاده از نرده شیشه ای برخلاف باورهای قدیمی کاملا" ایمن می باشد زیرا شیشه از آهن و چوب قابل اعتماد تر است.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا نرده های شیشه ای در املاک مسکونی و تجاری رایج تر می باشد در خصوص جواب این سوال باید به شما بگوییم صاحبان املاک مسکونی و تجاری می دانند که مصالح مورد استفاده برای ساخت و ساز در این دوران مدرن کاملا" با آنچه در گذشته استفاده می کردیم متفاوت است.به طوری که در قدیم استفاده از چوب و آهن بیشتر در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گرفت و به ندرت مصالح شیشه ای را در ساختمان ها مشاهده می کردید.اما در سال 2022 همه چیز مدرن تر به نظر می آید بنابراین برای آن که خانه، استخر یا رستوران شما شیک تر به نظر بیاید نرده های شیشه ای می تواند به شما کمک بسزایی کند.از دیگر جذابیت هایی که می توان به این نرده ها اضافه کرد سبک و رنگ آن ها می باشد شما می توانید با توجه به سلیقه و دیزاین ساختمانتان رنگ مناسبی را انتخاب کنید. برای مجلل نشان دادن املاکتان این نوع از نرده برترین گزینه می باشند.

بهترین طراح سازه های شیشه ای

d9e4b726-f7c1-4cfc-b662-137e1bb3b0a6

در این مطلب سعی کردیم راه هایی برای مدرن شدن املاک را برای شما توضیح دهیم. اگر بخواهید هرکدام از راهکار های بالا را عملی کنید به گروهی با تجربه نیازمندید تا این سازه های شیشه ای را برایتان طراحی، نصب و اجرا کنند. تتراجام از با تجربه ترین شرکت ها در این حوزه می باشد. هدف تتراجام ارائه ی بزرگترین طیف محصولات شیشه ای به همراه خدمات با کیفیت می باشد.از دیگر خدمات این مجموعه می توان به اجرا و نصب ، شیشه رنگی، کابین دوش و ... اشاره کرد.گروه تتراجام به همراه برترین طراحی ها لذت همکاری با یک گروه حرفه ای را برای شما به ارمغان می آورد.

مشاوره رایگان جهت سفارش و نصب : 09125098986-  22975004-021

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه