کسری غفوری مدیرعامل شرکت فولاد خراسان مطرح کرد:

مشتری‌مداری و ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان

مشتری‌مداری و ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان
کدخبر : 38519

مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان گفت: فولاد خراسان علاوه بر مشتری‌مداری و ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان، اقداماتی همچون تولید باکیفیت و نیز تنوع‌بخشی به سبد محصولات فولاد خراسان را در راستای منافع مشترک با مشتریان برتر خود در دستور کار دارد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خراسان، کسری غفوری در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از مشتریان برتر شرکت که با حضور اعضای هیئت مدیره و مشتریان برتر شرکت، روز پنجشنبه ۱۰ شهریور ماه در تهران برگزار شد، بیان کرد: ما نه تنها از مشتریان برتر خود تجلیل و قدردانی می‌کنیم بلکه قائل به مشارکت در سیاست‌گذاری بازرگانی بزرگ‌ترین مجتمع فولادی شرق کشور هستیم. با افتخار اعلام می‌کنیم که مباحث مالی و بازرگانی فولاد خراسان مانند اتاقی شیشه‌ای، شفاف و قابل رصد است و از این لحاظ مجموعه‌ای کاملا شفاف هستیم و این می‌تواند برای مشتریان بزرگ مجموعه، یک شاخص اعتمادآفرین باشد.

وی با اشاره به لزوم ثبات مقررات و بخشنامه‌ها در کشور برای حفظ تعادل در بازار، عنوان کرد: شرکت فولاد خراسان با وجود محدودیت‌های قانونی همچون لزوم عرضه ۱۰۰ درصدی محصولات در بورس کالای ایران، به رعایت مصالح مشتریان و منافع جامعه اهتمام دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد خراسان عنوان کرد: تسهیل مقررات صادراتی و موضوعاتی نظیر عدم تعادل در شبکه انرژی در کشور و نیز عدم توازن در زنجیره تولید، مسائلی هستند که گریبان‌گیر بازار فولاد کشور شده است اما با تمام این‌ شرایط فولاد خراسان، با برخورداری از موهبت کامل بودن زنجیره تولید و با تمام توان و احساس مسئولیت اجتماعی، تلاش کرده است شرایط را برای خریداران محصولات این شرکت تسهیل کند.

غفوری در پایان با بیان اینکه در زمینه ارتقای صادرات آماده تعامل شفاف و همه جانبه با بازرگانان به عنوان سفیران اقتصادی کشور هستیم، یادآور شد: سیاست‌گذاری بازار با توجه به موضوعاتی مانند توافق هسته‌ای، شرایط بین‌المللی نظیر وضعیت جنگ روسیه و اوکراین و بحران انرژی و ظرفیت تولید در چین و ترکیه و …، واجد پارامترهای پیچیده‌ای است و ما آماده تعامل با مشتریان خوشنام فولاد خراسان برای مدیریت این شرایط پیچیده هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه