رپرتاژ اگهی

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت درب ضد سرقت

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت درب ضد سرقت
کدخبر : 39492

درب ضد سرقت از محبوب ترین و اصلی ترین درب های مورد استفاده در ساختمان ها می باشد. این درب ها دارای مدل های مختلفی هستند که برای کاربردهای مختلف در مکان های گوناگون نصب و مورد استفاده قرار می گیرد

 یکی از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید این محصولات، قیمت درب ضد سرقت می باشد. قیمت درب ضد سرقت می تواند تحت تاثیر کیفیت و مقاومت درب کاهش و یا افزایش داشته باشد. در ادامه قصد داریم شما را با تعدادی از عوامل تاثیر گذار در اختلاف قیمت مدل های مختلف درب ورودی ضد سرقت آشنا سازیم.

قیمت درب ضد سرقت

چه عواملی بر روی قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذارند؟

درب ضد سرقت از قسمت ها و اجزای مختلفی تشکیل شده است و کیفیت هر یک از این اجزا بر روی مقاومت و امنیت این درب ها و همچنین قیمت نهایی آن ها تاثیر می گذارند. از مهم ترین عوامل ایجاد اختلاف در قیمت درب ضد سرقت می توان به این موارد اشاره نمود:

  • ابعاد درب
  • نوع روکش و استراکچر مورد استفاده در درب
  • قفل ضد سرقت و دیگر یراق آلات
  • امکانات مورد استفاده در درب
  • نوع کاربرد
  • رنگ درب

هر یک از این عوامل به نوعی بر روی قیمت گذاری درب ها تاثیر گذار هستند. قیمت درب ضد سرقت را می توانید از فروشگاه های معتبر مانند راسان درب استعلام بگیرید.

خرید درب ضد سرقت

ابعاد درب ضد سرقت

ابعاد و سایز درب ضد سرقت بسته به مکانی که قرار است درب در آنجا نصب شود، مشخص می شود. درب های ضد سرقت معمولا دارای ابعاد استانداردی هستند و اگر سایز درب با ابعاد محلی که قرار است در آنجا نصب شود، همخوانی نداشته باشد، باید سفارش ساخت درب با ابعاد دلخواه را بدهید که در نتیجه قیمت این درب ها نسبت به درب های استاندارد موجود در بازار کمی گران تر می شود. و یا راه حلی دیگر خرید درب با ابعاد استاندارد و نصب درب ضد سرقت با خراب نمودن دیوار و چارچوب، انجام بنایی و دردسرهای دیگر است. در این موارد بهترین راه حل خرید درب با ابعاد مشخص می باشد. به طور مثال درب ضد سرقت تک لنگه معمولا دارای ابعاد 210*110  می باشد البته مدل های چینی و یا فلزی دارای ابعاد 105*210 هستند. درب ضد سرقت دو لنگه، یک و نیم لنگه و سه لنگه از دیگر مدل های درب ضد سرقت به شمار می رود. درب با ابعاد بیش از یک و نیم لنگه معمولا به عنوان درب ورودی  لابی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از ابعاد درب ضد سرقت در مدل های مختلف کلیک کنید.

استراکچر و ساختار درب

یکی از ارکان مهم در ضد سرقت، استراکچر داخلی است. این بخش تاثیر مستقیمی بر روی مقاومت و امنیت درب دارد. معمولا درب های اصل و با کیفیت دارای استراکچر فولادی و آهنی هستند و در نتیجه آن موجب سنگین شدن درب و افزایش قیمت آن می شود. در تولید درب های ارزان قیمت از استراکچر ضعیف تر و یا حتی در برخی از موارد بجای آهن از مقوا استفاده می شود که موجب افت کیفیت و ارزان تمام شدن تولید درب خواهد شد. یکی از راه های تشخیص درب ضد سرقت اصل، وزن آن است. هر چه درب سنگین تر باشد، امن تر و نشان دهنده آن است که در تولید آن از ورقه های فولادی استفاده شده است.

مرکز فروش درب ضد سرقت ارزان

روکش درب ضد سرقت

روکش درب تاثیر مستقیمی بر روی ظاهر درب دارد و کمتر در امنیت آن نقش دارد. اما روکش های بر روی قیمت درب ضد سرقت تاثیر بسزایی دارند. هر چه درب لوکس تر و در تولید آن از روکش های مقاوم تر و شیک تر استفاده شود، قیمت آن نیز افزایش می یابد. روکش چوب طبیعی گردو، راش و بلوط از محصولات گران قیمت و لاکچری می باشند. همچنین محصولات استیل نیز در دسته محصولات گران قیمت هستند. روکش ام دی اف، پی وی سی و درب با رویه فلزی از محصولات ارزان قیمت بازار به شمار می روند.

علاوه بر زیبایی، روکش با کیفیت موجب افزایش طول عمر و بهبود کیفیت درب نیز خواهد شد. اگر از روکش نامناسب و ضعیف برای تولید درب استفاده شود در دراز مدت بر اثر عوامل محیطی و یا ضربه تغییر شکل داده و ظاهر نامناسبی پیدا می کنند و شما مجبور به تعمیر و تعویض روکش درب ضد سرقت خواهید شد.

قفل ضد سرقت و یراق آلات

عامل مهم و تاثیر گذار بعدی در تعیین قیمت درب ضد سرقت، قفل ضد سرقت می باشد. قفل ها از مهم ترین بخش های درب هستند که امنیت و کیفیت آن ها تاثیر مستقیم بر روی امنیت درب دارد. قفل های امن موجود در بازار از برندهای ترک و ایتالیایی می باشد. همچنین سایر یراق آلات مانند دستگیره، چشمی درب، قفل شب بند، لوله و ... هم بر روی زیبایی و هم امنیت درب تاثیر گذار هستند. مدل های جدید یراق آلات مانند قفل و چشمی هوشمند هم باعث افزایش امنیت درب می شوند و هم استفاده و نصب این یراق آلات موجب افزایش قیمت درب خواهد شد.

مهم ترین نکته ای که در این باره باید به آن توجه نمایید این مورد است که برای قفل ضد سرقت هر چقدر هزینه کنید، امنیت درب شما افزایش می یابد و نباید برای امنیت و آرامش خود و خانوادتان خساست به خرج دهید. همواره توصیه می شود امن ترین مدل قفل ضد سرقت را خریداری و بر روی درب خود نصب نمایید.

درب ورودی ضد سرقت لوکس و شیک

کاربرد درب

همان طور که اشاره شد ابعاد درب بر روی قیمت آن تاثیر گذار است. به طور مثال درب های لابی معمولا دارای ابعاد بزرگتری از درب واحد آپارتمانی هستند و به همین دلیل قیمت آن ها نیز گران تر است. اگر بخواهیم مثالی دیگر بزنیم، درب های ضد سرقت ویلایی به دلیل نصب در قسمت بیرونی ساختمان باید در برابر رطوبت و تابش نور خورشید مقاوم باشند. در این مواقع معمولا از درب های رویه فلزی استفاده می شود که دارای قیمت ارزان تر از سایر مدل ها هستند. البته می تواند از درب های چوبی نیز استفاده نمود که در برابر این عوامل به خوبی عایق بندی شده اند.

مدل درب ضد سرقت چوبی

رنگ درب ضد سرقت

رنگ درب ها تا حدودی بر روی قیمت تاثیر گذار است. البته هم نوع رنگ و هم تناژ آن. رنگ پلی اورتان از بهترین مدل رنگ استفاده شده برای رویه درب و رنگ الکترواستاتیک از بهترین رنگ مورد استفاده برای چارچوب درب می باشد. همچنین درب ضد سرقت سفید از محصولات محبوب است که قیمت آن نیز نسبت به درب های قهوه ای رنگ اندکی بیشتر است. البته هر درب را باید با دسته محصولات مرتبط خود مقایسه نمایید. به طور حتم درب ضد سرقت فلزی سفید از درب با روکش چوبی قهوه ای ارزان تر است.

در قدیم درب های فقط در رنگ قهوه ای و در چند مدل محدود در بازار موجود بودند. اما امروز تنوع این محصولات از لحاظ مدل، طرح و رنگ بسیار گسترده شده است و شما با هر سلیقه ای با مراجعه به مرکز فروش درب ضد سرقت می توانید محصول دلخواه خود را خریداری نمایید. 

اگر می خواهید درب های ضد سرقت را با قیمت ارزان خریداری نمایید و از مدل های متنوعی از این محصولات دیدن و از بین آن ها محصول مناسب را انتخاب نمایید، توصیه می کنیم به مراکز فروش درب ضد سرقت در تهران مراجعه نمایید. یکی از این مراکز، فروشگاه اینترنتی راسان درب می باشد. در این مجموعه شما می توانید باکیفیت ترین و امن ترین محصولات را بدون واسطه و با قیمت ارزان از تمام شهرهای ایران خریداری نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه