مدیرعامل هلدینگ ماهان:

صرفه جویی در هزینه ها، مهم ترین مزیت معدنکاری دیجیتال است

صرفه جویی در هزینه ها، مهم ترین مزیت معدنکاری دیجیتال است
کدخبر : 39678

مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان گفت: اولین و مهم ترین مزیت هوشمندسازی و معدنکاری دیجیتال، صرفه جویی در هزینه ها است.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، محمدحسین بصیری در همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال ۱۴۰۱ افزود: هوشمندسازی در جهان ابتدا از خانه های هوشمند شروع شده و سپس به سایر بخش ها از جمله معادن گسترش یافته است.

وی که در میزگرد تخصصی همایش با عنوان نقش فناوری های نوظهور انقلاب صنعتی چهارم بر مدیریت زنجیره و عملکرد سازمانی در صنعت معدنکاری سخن می گفت، ادامه داد: هوشمندسازی اکنون در دانشگاه ها نیز به طور جدی مطرح شده و به عنوان پایان نامه های دانشگاهی (تز) دانشجویان رشته معدن مورد استفاده قرار گرفته است.

بصیری، برگزاری این همایش را منحصر بفرد خواند و اظهار امیدواری کرد همایش معدنکاری دیجیتال که برای نخستین بار در کشور برگزار شده است بتواند به اهداف خود برسد.

هلدینگ ماهان به عنوان متولی سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن گروه مالی گردشگری ، می کوشد با بهره گیری از روش های فنی نوین و استفاده از نیروی انسانی مجرب، توانمند و متخصص به یکی از ۱۰ شرکت برتر کشور در میان هلدینگ های تخصصی متمرکز بر معدن و صنایع معدنی تا سال ۱۴۰۴ شمسی تبدیل شود.

مهدی بهرامی مدیرعامل شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان نیز در حاشیه همایش گفت: به منظور افزایش بهره وری و راندمان عملیات استخراج در معدن سنگ آهن گل گهر ۵، سامانه هوشمند راهبری ماشین آلات معدنی (دیسپاچینگ)، در حال پیاده سازی است. این شرکت بازوی اجرایی هلدینگ ماهان در بخش معدن است.

در این همایش که با حضور بزرگان و صاحب نظران معدنی کشور و همچنین کارشناسانی از شرکت های بزرگ معدنی جهان به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و افزایش ایمنی در معادن از جمله مزیت های معدنکاری دیجیتال عنوان شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه