درآمدزایی "کگهر" با فروش گندله در رینگ معاملاتی بورس کالا؛

درخشش سنگ آهن گهر زمین در تابستان

درخشش سنگ آهن گهر زمین در تابستان
کدخبر : 40488

این شرکت معدنی در شهریورماه یک‌میلیون و ۱۷۸ هزار تن از محصولات خود را به فروش رساند که در مقایسه با ماه گذشته ۱۳ درصد افزایش مقدار فروش را تجربه کرد.

به گزارش رصد اقتصادی ، شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در گزارش فعالیت منتهی به شهریورماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی که از فروش محصولات تولیدی خود طی این دوره شناسایی کرد برابر با 3 هزار 124 میلیارد تومان بود که نسبت به مردادماه افزایش 18 درصدی را به همراه داشت.

"کگهر" درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه 1401) تا پایان شهریورماه 1401 کسب کرد برابر با 21 هزار و 469 میلیارد تومان بود، میزان درآمدی که "کگهر" در شهریورماه از خود بر جای گذاشت متعلق به فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج از کشور بود.

میزان درآمد عملیاتی که "کگهر" از فروش محصولات طی هشتمین ماه سپری‌شده از سال مالی توانست شناسایی کند، افزایش 170 درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته مشاهده کرد و درآمد تجمیعی که از سوی این شرکت معدنی حاصل شد 54 درصد افزایش را تجربه کرد به‌گونه‌ای که از مبلغ 13 هزار 906 میلیارد تومان به 21 هزار و 469 میلیارد تومان رسید.

"کگهر" در شهریورماه از فروش محصولات «کنسانتره سنگ‌آهن، سنگ‌آهن دانه‌بندی شده، کنسانتره بورس کالا، گندله، گندله بورس کالا» درآمدزایی داشت و دراین‌بین بیشترین درآمدزایی را از فروش «گندله» با یک هزار و 553 میلیارد تومان در رینگ معاملاتی بورس کالا به دست آورد، نرخ فروش این محصول در ازای هر تن 2 میلیون و 724 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

میزان درآمدی که "کگهر" از ابتدای سال مالی تاکنون کسب کرد مربوط به 2 بازار داخلی و صادراتی بود، درآمدی که تاکنون از فروش محصولات در بازار صادراتی کسب کرده برابر با یک هزار و 469 میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 319 درصد افزایش را به دنبال داشت، به‌گونه‌ای که از رقم 222 میلیارد تومان به مبلغ یک هزار و 469 میلیارد تومان رسیده است.

این شرکت معدنی در شهریورماه یک‌میلیون و 178 هزار تن از محصولات خود را به فروش رساند که در مقایسه با ماه گذشته 13 درصد افزایش مقدار فروش را تجربه کرد، عمده‌ترین مقدار فروش مربوط به «گندله (بورس کالا)» با 570 هزار تن بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه