نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در آیین جشن انقلاب عنوان کرد:

ودکفایی در عرصه های مختلف و عدم سلطه پذیری ایران اسلامی ، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

ودکفایی در عرصه های مختلف و عدم سلطه پذیری ایران اسلامی ، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است
کدخبر : 4701

به مناسبت ایام دهه مبارک فجر آیین جشنی با حضور آیت ا... طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان،مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل و جمعی از مسئولین و کارکنان ذوب آهن اصفهان، سرهنگ محمدی فرمانده سپاه و مسئولین شهرستان لنجان،دوشنبه چهاردهم بهمن ماه در تالار آهن این شرکت برگزار شد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در این آیین جشن ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت : دشمنان اعلام کردند  نمی گذاریم مردم ایران چهلمین سالگرد انقلاب شان را جشن بگیرند اما به کوری چشم آنها آیین های جشن انقلاب در جای جای ایران اسلامی با شکوهتر تمام تر برگزار شد و هم اکنون نیز در حال برگزاری می باشد.

 

وی افزود : امسال انشاا... مردم با حضور پر رنگ در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات بار دیگر حضور پر رنگ خود را به رخ جهانیان می کشند.حضور در انتخابات برای کوبیدن دشمن بسیار مهمتر از تظاهرات است زیرا در انتخابات درصد مشارکت مردم به صورت رسمی عنوان می شود و دشمن از این همبستگی و حضور چشمگیر هراس دارد. 

 

وی تصریح کرد : بالاخره مشکلات برای مملکت وجود دارد اما یکی از کارهای مهم مردم این بود که مساله اسلام و مباحث حکومتی را از یکدیگر جدا کردند. اگر فردی از تدبیر مدیری ناراحت است و یا به هر نحو با وی مشکل دارد نباید به عنوان مثال آن را با حضور کمرنگ در اجتماع جبران نماید لذا همان گونه که اشاره نمودم باید با تصمیم گیری عاقلانه و به دور از جابنداری با هم افزایی از کشور در کلیه عرصه ها دفاع نماییم.

 

آیت ا... طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه،قطعاً گام دوم انقلاب را بهتر از گام اول برخواهند داشت،اظهار کرد : خودکفایی ایران اسلامی در عرصه مختلف  و عدم سلطه پذیری بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است و چشم همه دنیا به توسعه کشور در زمینه ها مختلف طی این سالیان خیره ماند.

 

وی ادامه داد : حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به خوبی هدایت گری ملت را انجام دادند و در طی این چهل سال مردم نیز همت خود را کامل به کار گرفتند و لذا به خوبی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی شد. 

 

  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت : تکلیف است که مسلمان هر سختی ببیند نباید زیر بار کفر برود،کافر نباید بر مسلمین سلطه داشته باشد،نمی گوییم رابطه وجود نداشته باشد می گوییم سلطه پذیری نباید وجود داشته باشد.

 

شایان ذکر است در این آیین جشن ،گروه سرود مولانا نیز به اجرای برنامه پرداخت و در پایان از نفرات برتر مسابقه پیاده روی نیز با اهدا بیست و یک کارت هدیه و یک دستگاه دوچرخه به قید قرعه تجلیل بعمل آمد. 

 

همایش پیاده روی تلاشگران ذوب آهن اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر

به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر ، همایش بزرگ پیاده روی با حضور مسئولین و تلاشگران ذوب آهن اصفهان از کوره بلند تا تالار آهن برگزار شد. شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در تالار آهن نیز شرکت کردند و به قید قرعه جوایزی به این عزیزان اهداء گردید .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه