برگزاری اختتامیه مسابقات قرآنی مجموعه آموزشی امام حسین (ع) فولاد خوزستان

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآنی مجموعه آموزشی امام حسین (ع) فولاد خوزستان
کدخبر : 4704

اختتامیه مسابقات قرآنی دانش آموزان مجموعه آموزشی امام حسین (ع) فولاد خوزستان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی میان دانش آموزان و کشف پرورش استعدادهای قرآنی برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، مسابقات یادشده روز دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۹۸ با حضور قاسم مقدمی قاری بین المللی قرآن، حسن مقدمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان، نظرعلی کیانی مدیر مجتمع آموزشی امام حسین (ع) و جمعی از دانش آموزان و کادر آموزشی این مجتمع در تالار طوبی فرهنگسرای دویست‌ دستگاه انجام شد.
 
این مسابقات با همت حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان و همکاری مجتمع آموزشی امام حسین (ع) در چهار رشته حفظ، قرائت، مفاهیم و اذان، برای آقایان و بانوان در چهار مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و کادر آموزشی برگزار گردید.
 
 
نظرعلی کیانی مدیر مجتمع آموزشی امام حسین (ع) اظهار داشت: قرآن، اصالت، ریشه و هویت ما مسلمانان است. اگر کلام خدا در جامعه‌ای رونق بیابد آن جامعه در برابر فساد و ناهنجاری‌ ها ایمن می‌شود.
 
 
کیانی هدف از برگزاری چنین مسابقاتی را انس همیشگی با قرآن بیان نمود و خاطر نشان کرد: ما در آینده در نظر داریم از ظرفیت فرهنگی بسیج این شرکت در حوزه دین، فضای مجازی و مسائل اجتماعی بیش از پیش استفاده نماییم.
 
 
در ادامه این برنامه قاسم مقدمی قاری بین المللی قرآن به تلاوت مجلسی آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخته و این قرائت با استقبال حاضران همراه شد.
 
 
گفتنی است، در پایان مراسم به ۸۲ تن از نفرات برتر در این مسابقات، کارت هدیه و لوح تقدیر اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه