کاهش 400 درصدی زمان نصب جرثقیل 50 تنی حمل اسلب در فولاد مبارکه

کاهش 400 درصدی زمان نصب جرثقیل 50 تنی حمل اسلب در فولاد مبارکه
کدخبر : 5090

با اتکا به تجربه و تخصص کارشناسان فولاد مبارکه و با همکاری شرکت‌های داخلی زمان نصب جرثقیل 50 تنی حمل اسلب شمارۀ 46 واحد آماده‌سازی تختال 400 درصد کاهش یافت.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، در پی کسب این رکورد موفقیت‌آمیز، رئیس‌زاده رئیس واحد جرثقیل‌های ریخته‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد گفت: جرثقیل شمارۀ 46 با کلاس کاری M8A8  و با طول دهانۀ پل  35.5 متر و ظرفیت باربرداری  50  تن در توسعۀ پلان شمارۀ A واحد آماده‌سازی تختال برای افزایش ظرفیت انبار اسلب واحد ریخته‌گری مداوم طراحی و ساخته شده است. این جرثقیل در دهم بهمن‌ماه در یک شیفت کاری به مدت 12 ساعت در ارتفاع  10 متری تیر گریدر‌های سالن ردیف N-  O نصب شد.

 

در همین خصوص، ابراهیمیان سرپرست جرثقیل‌های ریخته‌گری افزود: این سازه 180 تنی از 2 دستگاه پل و یک دستگاه ترولی و سازه‌های رابط تشکیل شده است.

 

وی رکورد قبلی نصب سازۀ جرثقیل را مربوط به سازۀ جرثقیل شمارۀ 45 و به مدت 48 ساعت اعلام کرد و گفت: کسب این رکورد که برگ زرین دیگری از افتخارات شرکت فولاد مبارکه است، با برنامه‌ریزی دقیق و همت و تلاش کارکنان واحد جرثقیل‌های ریخته‌گری و با رعایت مسائل ایمنی در جهت کاهش مدت‌زمان توقف خطوط تولید به دست آمد.

 

سرپرست جرثقیل‌های ریخته‌گری از همکاری مدیریت ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، واحدهای حمل‌ونقل و آماده‌سازی تختال و همچنین از مساعدت شرکت‌های جرثقیل پولاد، شرکت فنی مهندسی و واحد اجرای پروژه‌ها قدردانی کرد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه