انعقاد تفاهم نامه مشترک پژوهشی میان ایمپاسکو و دانشگاه بیرجند

انعقاد تفاهم نامه مشترک پژوهشی میان ایمپاسکو و دانشگاه بیرجند
کدخبر : 5306

احمد آریافر؛ دبیر هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در حاشیه این کنفرانس با بیان این مطلب گفت: حضور ایمپاسکو در کنار دانشگاه بیرجند سبب شکل گیری همکاری های مشترک شده که در این راستا سال گذشته تفاهم نامه مشترکی منعقد شده است.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، احمد آریافر؛ دبیر هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در حاشیه این کنفرانس با بیان این مطلب گفت: حضور ایمپاسکو در کنار دانشگاه بیرجند سبب شکل گیری همکاری های مشترک شده که در این راستا سال گذشته  تفاهم نامه مشترکی منعقد شده است.

 

وی ادامه داد: پیرو این تفاهم نامه قرار دادهای پژوهشی در حال انعقاد است که در نخستین اقدام برای بررسی وضعیت معادن سنگ ۳ طرح نهایی شد و پس از تصویب اجرایی می شود.

 

آریافر با اشاره به اینکه این طرح های کاربردی و مفید می تواند انقلابی را در معادن سنگ استان ایجاد کند، افزود: همچنین در راستای این تفاهم نامه قرارداد پژوهشی برای تامین منابع آبی معدن طلای هیرد بین دانشگاه بیرجند و ایمپاسکو منعقد شده است.

 

وی اضافه کرد: بعد از اتمام این طرح ها در مسائل زیست محیطی و اکتشاف فلزی نیز تفاهم نامه هایی در دستور کار است.

 

آریافر با اشاره به هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران به میزبانی دانشگاه بیرجند، بیان کرد: در این کنفرانس که هر دو سال یکبار برگزار می شود، تلاش کردیم فعالیت ها و نقش شرکت های فعال در حوزه معدنی استان خراسان جنوبی را پررنگ تر کنیم.

 

وی ادامه داد: فعالیت ایمپاسکو در این استان منجر به شناسایی ۱۰ محدوده معدنی امید بخش شده است.

 

گفتنی است هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران به میزبانی دانشگاه بیرجند در روزهای ۳۰ بهمن و یک اسفندماه برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه