مدیرعامل آرین پاژ:

راه‌حل برون رفت از بحران اقتصادی اصلاح نظام توزیع داخل و خارج

راه‌حل برون رفت از بحران اقتصادی اصلاح نظام توزیع داخل و خارج
کدخبر : 5554

محمدمهدی یارجانلی راه‌حل برون رفت از بحران اقتصادی را دوری از تفکر جزیره‌ای دانست و گفت: مادامی که جزیره‌ای فکر کنیم کشور آسیب می‌بیند لذا باید نگاه ما به اقتصاد چند بعدی و چند وجهی باشد.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی شرکت آرین پاژ، مدیرعامل آرین پاژ راه‌حل رفع این مشکلات را اصلاح نظام توزیع داخل و خارج و افزایش سرانه مصرف داخل عنوان کرد و توضیح داد: وقتی ایجاد صنعت کنیم و صنایع پایین دستی را تقویت کنیم و صادرات را مرحله به مرحله از خام فروشی به سمت فروش محصول ببریم، قاعدتاً یک اتفاق مهم در کشور رخ می‌دهد و سرانه مصرف افزایش می‌یابد و این نوید بخش توسعه است.

 

یارجانلی مشکل کار را کارایی افراد ندانسته و اشکال را در اثربخشی عنوان کرد و گفت: ما همیشه کار بهتر را انجام نمی‌دهیم، ما نیاز به حمیت ملی داریم و رسانه می‌تواند کمک بزرگی در این امر نماید.

 

ایشان یکی از روشهای کاهش نرخ محصولات داخلی را حمایت و استفاده از تولیدات داخلی دانست.

 

این فعال اقتصادی حمایت از تولیدات داخلی را فراتر از این مسائل عنوان کرد و افزود: این امر فراتر از این است و یک نوع حمایت از کارگر ایرانی است. هزینه بیکاری فرد به مراتب بالاتر از دستمزد یک کارگر است و حوادث زیادی بر اثر بیکاری افراد در جامعه رخ می‌دهد و اگر بتوانیم از ظرفیت افراد به درستی استفاده کنیم به در اقتصاد به بیراهه نمی‌رویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه