اقدامات صورت گرفته درشرکت ملی فولاد ایران در جهت پیشگیری از ورود ویروس کرونا

اقدامات صورت گرفته درشرکت ملی فولاد ایران  در جهت پیشگیری از ورود ویروس کرونا
کدخبر : 5698

مدیر ایمنی ، بهداشت ، محیط زیست و انرژی شرکت ملی فولادایران گفت : از ابتدای اطلاع رسانی شیوع ویروس کرونا در کشور ، این شرکت و مجتمع های تابعه ؛ مقررات و دستورالعمل های مبارزه با این ویروس را در اولویت برنامه های خود قرار دادند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی فولادایران ، فاطمه نعیمی ؛ مدیر ایمنی ، بهداشت ، محیط زیست و انرژی این شرکت با بیان این مطلب گفت : مراقبت از پرسنل با دستگاه تب سنج ، ضدعفونی استراحتگاه و مکان های عمومی سرویس های ایاب و ذهاب ، نصب بنرهای هشدار و آموزشی در زمینه پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا، لغو جلسات آموزشی و گردهمایی و جایگزینی ویدیو کنفرانس و تهیه کلیپ های آموزشی و نیز حذف سیستم ساعت زنی پرسنل از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

 

نعیمی در ادامه بیان کرد :  توزیع وسایل بهداشتی از قبیل ماسک ، دستکش و ژل ضدعفونی کننده بین کارکنان ستاد شرکت ملی فولاد ایران از دیگر اقدامات صورت گرفته در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می باشد.

 

وی اظهار داشت :  ضدعفونی سطوح و مسیرهای رفت آمد و نیز کنترل دمای بدن کارکنان و مراجعه کنندگان با استفاده از دستگاه تب سنج در ستاد و مجتمع های تابعه روزانه صورت می گیرد و خوشبختانه تاکنون مورد مشکوک به ویروس کرونا در شرکت ملی فولاد ایران و مجتمع های تابعه مشاهده نشده است

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه