تقدیر وزیر «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» از مدیرعامل و کارکنان فولاد خراسان:

کوشش های کارسازتان در «رونق تولید» شایسته قدردانی است

کوشش های کارسازتان در «رونق تولید» شایسته قدردانی است
کدخبر : 5737

کوشش های کارسازتان در «رونق تولید» شایسته قدردانی است وزیر «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» با صدور تقدیرنامه ای، از کوشش های مدیرعامل و کارکنان خدوم فولاد خراسان در تحقق «رونق تولید» و ارتقای تولید، تامین مواد اولیه، فروش و صادرات این شرکت سپاسگزاری و قدردانی کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان، در متن تقدیر «محمد شریعتمداری» خطاب به «مدیرعامل فولاد خراسان»، از کوشش های کارساز مدیرعامل و همکاران فولاد خراسان در ارتقای میزان تولید، فروش و صادرات، تمهید و تامین مواد اولیه و گام برداشتن فولاد خراسان در مسیر «توسعه ساخت داخل» قدردانی شده و این «کوشش های کارساز»،  گواهی بر اهتمام مجتمع فولاد خراسان و مدیرعامل شرکت بر رونق تولید» و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و اهداف دولت  عنوان شده است.

زیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به «کسری غفوری» یادآور شده است که دستاورد این مجاهدت و تدبیر و تلاش های ارزنده، با وجود تحریم های ظالمانه، استقلال و پایداری اقتصاد کشور است.
دکتر شریعتمداری در این پیام، نسبت به توفیق روزافزون مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان و همکاران در تحقق چشم انداز اقتصادی و صنعتی کشور ابراز امیدواری کرده است.


گفتنی است در سال 1398 فولاد خراسان علاوه بر تامین میزان قابل توجهی از مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز تولیدی، ضمن ارتقای رکورد تولید در نواحی مختلف از قبیل فولادسازی، نورد، آهن اسفنجی و گندله سازی، موفق به شکستن رکورد فروش و صادرات شده و در 11ماهه سال 1398، بیش از 40 درصد از بالاترین نصاب قبلی صادرات خود پیشی گرفته است.

03

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه