افتتاح خط تولید ماسک تنفسی به سفارش شرکت فولاد خوزستان

افتتاح خط تولید ماسک تنفسی به سفارش شرکت فولاد خوزستان
کدخبر : 5935

شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، خط تولید ماسک تنفسی خود را با سفارش به شرکت بردیا جنوب افتتاح نمود.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از  روابط‌ عمومی فولاد خوزستان ،  این افتتاحیه عصرگاه ۱۷ اسفندماه ۹۸ با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، حجت‌ الاسلام محمدجواد عادل‌ پور امام جمعه خرمشهر، حجت‌ الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان و علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان و هیات همراه در شرکت بردیا جنوب واقع در شهرک‌ صنعتی خرمشهر انجام شد. 
 
 
استاندار خوزستان در مراسم افتتاحیه گفت: فولاد خوزستان در همه حال بدنبال خدمت رسانی به شهروندان است و امروز نیز با افتتاح خط تولید ماسک تنفسی از سوی این شرکت گام موثری در راستای حفظ سلامت هم استانی های عزیز برداشته شده است و جا دارد از همت مهندس محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان تقدیر نمایم.
 
وی افزود: ایفای مسئولیت های اجتماعی از سوی فولاد خوزستان بی نظیر است و این اقدام کمک شایانی به حوزه بهداشت و سلامت استان خواهد کرد و با همت مسئولان این شرکت و شرکت بردیا جنوب قرار است ماسک های فیلتر دار نیز به زودی تولید شود.
 
 
گفتنی است، ماسک‌ های یاد شده از پارچه ۱۰۰ درصد کتان و بدون پولیستر، یک بار پیش از ورود به خط تولید و بار دیگر پس از خروج از خط تولید از دستگاه فیوزینگ با گرمای ۱۸۰ درجه، استرلیزه می‌شوند، همچنین خط تولید شامل: دولتا کاری، سردوزی، پیلی‌ دوزی، نصب کِش و بسته بندی می باشد.
 

این گزارش حاکی است، این خط تولید توانایی آماده سازی روزانه چهار هزار ماسک برای توزیع میان مردم مناطق محروم، بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی را دارا می‌باشد.

4453541


54

.321

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه