ضدعفونی دفاتر تهران شرکت های هلدینگ فولاد خوزستان توسط شرکت توسعه فراگیر سناباد

ضدعفونی دفاتر تهران شرکت های هلدینگ فولاد خوزستان توسط شرکت توسعه فراگیر سناباد
کدخبر : 5991

مدیرمنابع انسانی و اموراجتماعی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، اظهارداشت: عملیات ضد عفونی و گند زدایی از دفاتر کار و سرویس های عمومی و رستوران، ساختمان محل دفتر مرکزی شرکت های فولاد خوزستان، توسعه فراگیر سناباد و هلدینگ توسعه فراگیر جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام پذیرفت.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی ومعدنی توسعه فراگیرسناباد، دکتر واعظی پور، مدیرمنابع انسانی و اموراجتماعی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، اظهارداشت: عملیات ضد عفونی و گند زدایی از دفاتر کار و سرویس های عمومی و رستوران، ساختمان محل دفتر مرکزی شرکت های فولاد خوزستان، توسعه فراگیر سناباد و هلدینگ توسعه فراگیر جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام پذیرفت.

 

واعظی پور افزود: با موافقت مدیرعامل محترم شرکت صنعتی ومعدنی توسعه فراگیر سناباد، از ابتدای بحث شیوع ویروس کرونا، این مدیریت نسبت به توزیع مواد ضدعفونی کننده، ژل ضدعفونی و ماسک بین همکاران‌ اقدام نموده و همزمان نسبت به تب سنجی همکاران در ابتدای ورود به شرکت و در طول روز اقدام نموده است.

 

 وی اضافه کرد: در این مدت حذف ثبت اثر انگشت در ورود و خروج در دستور کار قرار گرفته و عملیات گندزدایی نیز به صورت هفتگی انجام خواهد شد.

واعظی پور تاکید کرد حفظ سلامت و امنیت روانی همکاران به عنوان اصلی ترین سرمایه های شرکت از اولویت برنامه های مدیریت منابع انسانی وامور اجتماعی است.

لازم به ذکر است عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن فضاهای اداری، سرویس های ایاب و ذهاب،مامورسراها در سایت شرکت نیز همزمان انجام شده و تا پایان ریشه کن کردن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه