سرپرست اورژانس شرکت ذوب آهن اصفهان:

تا به حال تست مثبت کرونا در ذوب آهن اصفهان نداشتیم

تا به حال تست مثبت کرونا در ذوب آهن اصفهان نداشتیم
کدخبر : 6061

تلاشگران ذوب آهن اصفهان در مواجهه با خطر شیوع ویروس کرونا ، نهایت همت خود را به کار گرفته اند تا با رعایت مقررات بهداشتی ، ضمن مصون نگه داشتن خود و همکاران ، خط تولید را نیز حفظ نمایند . در ادامه با تنی چند از این تلاشگران گفتگو نمودیم که در پی می آید :

به گزارش رصد اقتصادی و نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، احسان یزدی سرپرست اورژانس شرکت با اشاره به این که سعی شده مراجعین عمومی در این مرکز حذف شوند ، گفت: با برنامه ریزی انجام شده دفتر بیمه دانا را در مرکز اورژانس حذف کردیم تا مراجعین کمتری به این مرکز تردد نمایند .


وی افزود : با تهیه یک مرکز تریاژ در اورژانس شرکت بیمارانی که علائم تنفسی دارند پس از چکاپ کامل ، به قسمت مجزا منتقل می شوند و پزشک با مراجعه به قسمت قرنطینه آن ها را معاینه می کند و این کار به این منظور است که این بیماران کمترین تماس را با کادر پزشکی و بیماران دیگر داشته باشد.
یزدی با اشاره به اینکه روزی سه مرتبه ضد عفونی سطح اورژانس انجام می گردد گفت : یک آمبولانس با تجهیزات مناسب جهت مراجعت این نوع بیماران به بیمارستان در نظر گرفته شده است .
وی یاد آور شد : نباید با ایجاد فضای منفی از این بیماری ترسید ولی حتماً باید آن را جدی گرفت و با رعایت اصول بهداشتی از شیوع آن جلوگیری کرد .
سرپرست اورژانس شرکت گفت : با اقدام به موقع و رعایت اصول بهداشتی در شرکت خوشبختانه تا به حال تست مثبت کرونا در ذوب آهن اصفهان نداشتیم و امید است تا ریشه کن شدن این ویروس تلاشگران به نکات بهداشتی توجه ویژه ای داشته باشند .


علیرضا شکر فروش  سرپرست کارگاه 51  با اشاره به این که این مرکز کار ساخت قطعات برای تعمیرات اساسی قسمت های مختلف شرکت را برعهده دارد گفت : شرایط ویژه ای در کشور و شرکت حاکم است ولی تلاشگران این بخش با همت و شجاعتی خاص در حال تلاش هستند و هرگز دست از کار جهاد گونه در این مهد صنعت کشور بر نمی دارند . وی افزود : به دلیل حساسیت این بخش ، کارکنان شیفت و روزکار با حاضر شدن در محل کار و تلاش مضاعف ، جبهه صنعت را خالی نگذاشتند.


وی گفت : ارزش کار همکاران پر تلاشی که با حضور در این شرایط ، تولید ذوب آهن اصفهان را نرمال نگه داشته اند کمتر از کادر پزشکی نیست . وی افزود : با تهیه گراف ضد عفونی کارگاه در زمان مشخص گاهی تا سه بار در روز تجهیزات ، وسایل و محیط این بخش ضد عفونی می گردد .
احمدرضا زینبی تراشکار کارگاه 51 گفت : با تلاش و همیاری مسئولین کرونا را شکست خواهیم داد و این مهم با تلاش و کوشش در جهت انجام وظایف محوله صورت می گیرد .


اکبر ادیبی تراشکار کارگاه 51 گفت : با سعی و تلاش و رعایت اصول بهداشتی می توانیم بزودی این ویروس را شکست دهیم و به شرایط عادی باز گردیم .
حسین اکبری تراشکار کارگاه 51  گفت  : با کمک هم می توانیم کرونا را شکست دهیم و اکنون وظیفه ما است که با رعایت بهداشت تولید در شرکت را نرمال نگه داریم.


اکبری مسئول رستوران مرکز پخت گفت : با برپایی کلاس های مختلف توجیهی از سوی بیمارستان شهید مطهری و مدیریت HSE شرکت برای کارکنان رستوران ها ، اولویت اول این بخش حفظ سلامت کارکنان قرار گرفت .
وی خاطر نشان ساخت : نظارت مستقیم طب صنعتی بر طبخ غذا کارکنان از دیگر اقداماتی بود که در راستای حفظ سلامت غذای کارکنان انجام شد.


وی گفت : با انجام تمهیداتی سعی شد تا کارکنان این بخش با رعایت بالاترین استاندارد بهداشتی ، غذا را برای کارکنان شرکت طبخ نمایند و با تهیه مواد ضد عفونی کننده در چندین مرحله محیط و تجهیزات ضدعفونی می گردد .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه