جلسه هم اندیشی روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و مدیریت کوره بلند

جلسه هم اندیشی روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و مدیریت کوره بلند
کدخبر : 6063

به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و در راستای دستور العمل کمیته بحران شرکت مسئولین روابط عمومی بیستم اسفند ماه با حضور در سالن جلسات مدیریت کوره بلند با کاظم تدین مدیر کوره بلند و مسئولین این بخش دیدار و در خصوص شیوه های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شرکت گفتگو کردند .

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، کاظم تدین مدیر کوره بلند با اشاره به این که پرسنل روز کار در این بخش به دوبخش تقسیم شده اند گفت : در گراف تعمیراتی این مدیریت سعی شده تا در اواخر جاری و اوایل سال آینده تعمیرات اساسی نداشته باشیم ، ولی برخی تعمیرات و بازرسی ها در این بخش توسط کارکنان این بخش در دوشیفت صبح تا عصر و عصر تا شب انجام گردد . وی یاد آور شد : در این دسته بندی سعی شده تا  در هر گروه از تمامی متخصصین حضور داشته باشند تا در برنامه تولید هیچ گونه خللی ایجاد نشود .

 

مدیر کوره بلند گفت : اولویت این بخش پشتیبانی و حفظ تولید می باشد و تلاشگران این بخش با همت و تلاش مثال زدنی مشغول به تولید هستند . وی افزود : با  برنامه ریزی انجام شده در این بخش 33 نقطه ای که بیشترین تردد را داشتند شناسایی و اقدام به گند زادیی شد که این کار توسط سه گروه در هر سه شیفت اقدام می شود .

 

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ضمن ارایه گزارشی از اقدامات این مدیریت گفت : اولویت مسئولین شرکت سلامت کارکنان می باشد زیرا سلامت کارکنان سلامت جامعه و حفظ خط تولید را نیز در پی دارد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد . وی یاد آور شد : این بیماری با رعایت مسایل بهداشتی مهار خواهد شد و تمامی توصیه های مربوطه با ابزار های موجود اطلاع رسانی گردیده است .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه