آلودگی کرونایی از سمت معادن سنگ آهن سنگان نداشتیم

آلودگی کرونایی از سمت معادن سنگ آهن سنگان نداشتیم
کدخبر : 6371

فرماندار خواف در حاشیه بازدید از شرکت های معدنی و صنعتی معادن سنگ آهن سنگان خواف گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه آلودگی کرونایی از سمت معادن سنگ آهن سنگان نداشتیم.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی مجتمع سنگ آهن سنگان، فرماندار خواف در حاشیه بازدید از شرکت های معدنی و صنعتی معادن سنگ آهن سنگان خواف گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه آلودگی کرونایی از سمت معادن سنگ آهن سنگان نداشتیم.

حسین سنجرانی تاکید کرد اما چنانچه سهل انگاری بهداشتی در هر یک از شرکت های صنعتی و معدنی رخ دهد با هیچ کدام آن ها در خصوص حفاظت بهداشت و سلامت انسان ها تعارف نداریم و برخورد قاطعانه خواهیم کرد.

وی گفت: بسیاری از شرکت ها نیروهای کار خود را آزاد کردند و تعدادی از شرکت ها هم تعطیل شدند و شرکت های صنایع فولاد سنگان، مجتمع معادن سنگ آهن سنگان، اپال پارسیان و توسعه ملی با حداقل نیروی انسانی فعالیت می کنند.

وی پیرامون جدیدترین وضعیت شهرستان نسبت به شیوع کرونا افزود: 6 نفر ابتلای مشکوک به ویروس کرونا دارند که یا قرنطینه و یا در بیمارستان بستری هستند و 4 نفر از آن ها روزهای پایانی قرنطینه را سپری می کنند و متاسفانه یک نفر هم که کهولت سن و هم  بیماری زمینه ای داشت، نتیجه تست آزمایش او مثبت شد و بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

2

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه